۴ کشتی گیر خوزستانی به عضویت تیم ملی در آمدند

۴ کشتی گیر و ۲ مربی خوزستانی به عضویت تیم ملی در رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان جام مربیان و کشتی گیران برتر کشور در آمدند.

میلاد قلاوند، دبیر هیئت کشتی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: ۴ کشتی گیر و ۲ مربی استان  عضو تیم ملی کشتی کشور شدند.

او با بیان اینکه این حکم از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده، افزود: این ۶ فرد به عضویت ثابت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان در آمدند و عازم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان جام مربیان و کشتی گیران برتر که امسال در «کی یف» پایتخت کشور اکراین برگزار می‌گردد، خواهند شد.

قلاوند بیان کرد: این رقابت‌ها در روزی‌های ۸ تا ۱۰ اسفند ماه برگزار می‌شوند و اعضای خوزستانی آن مرتضی محمدی و حبیب اله اخلاقی با عنوان مربیان حضور می‌یابند و امین میرزا زاده، رامین طاهری، ایمن کاویانی نژاد و سید دانیال سهرابی به ترتیب در رده‌های وزنی ۱۳۰، ۸۷، ۷۷ و ۶۷ کیلو گرم به رقابت با حریفان خود می‌پردازند.

دبیر هیئت کشتی استان خوزستان اظهار کرد: در شرایطی که اخبار ناگوار از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان، مردم را به شدت نگران کرده است، این خبری‌های خوب می‌تواند اندکی از این اضطراب‌ها بکاهد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.