راه اندازی بخش دوم کرونا در بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر

رئیس بیمارستان صنایع پتروشیمی گفت: به دنبال افزایش ناگهانی تعداد مراجعان، بخش دوم کرونا در بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر امیرپور رئیس بیمارستان صنایع پتروشیمی گفت: به دنبال اعلام وضعیت قرمز در شهرستان بندر ماهشهر و افزایش ناگهانی تعداد مراجعان مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان، بخش کرونا یک (CVID) به صورت کامل پر شده است.

او افزود: بر همین اساس و با توجه به مصوبه شورای تأمین شهرستان مبنی بر اضافه کردن تعداد تخت‌های مختص به این بیماران، از تاریخ بخش دوم کرونا (CVID۲) با ظرفیت ۲۲ تخت تجهیز و راه‌اندازی و در حال حاضر ظرفیت پذیرش بیماران کووید این بیمارستان، به ۴۰ تخت عادی و ۶ تخت ویژه افزایش پیدا کرده است.

امیرپور بیان داشت: از زمانی که فرآیند بیماری کووید ۱۹ از حالت محدود به صورت اپیدمی درآمد در بهداشت و درمان صنعت نفت بندر ماهشهر و به ویژه بیمارستان صنایع، تمامی کارکنان اعم از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، کارکنان پشتیبانی و خدماتی همه با عزم راسخ آماده شدند تا با این بیماری منحوس مقابله کنند.

رئیس بیمارستان صنایع پتروشیمی ادامه داد: در این مدت کمیته بحران بیمارستان با حضور کامل اعضا در حوزه‌های مختلف کاری جلسات خود را برگزار کرد. این جلسات با رویکرد تفکر جمعی در زمینه پیشبرد اهداف سلامت جمعیت زیر پوشش و مردم منطقه با بررسی دقیق اوضاع و تصمیم‌گیری به موقع تشکیل می‌شود.

این مقام مسئول گفت: این مرکز از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون به بیش از ۶ هزار و ۶۵۰ نفر از بیماران کووید ۱۹ خدمات بهداشتی، درمانی ارائه داده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.