موفقیت تنیسور فارس در انتخابی تیم ملی تنیس

نسترن چوبینه جواز حضور در اردوی تیم ملی تنیس بانوان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نوید عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: آخرین روز رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس بانوان که در تهران برگزار شد، نسترن چوبینه از استان فارس موفق شد با شکست ۲-صفر الهه ظفرخواه به اردوی تیم ملی راه یابد.

او افزود: نسترن چوبینه که سابقه قهرمانی در مسابقات تنیس منطقه پنج کشور و جایزه بزرگ استان فارس را در کارنامه دارد از ۱۶ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در مرحله نخست اردوی تیم ملی تنیس بانوان به میزبانی تهران حضور می‌یابد.

دختران تنیس باز ایرانی از یک تیرماه ۱۴۰۰ باید در مسابقات تنیس فدکاپ که در کشور مالزی برگزار خواهد شد به مصاف رقبا بروند.

مشکات الزهرا صفی از البرز، فاطمه سادات زنجانی از تهران، غزاله ترکمن از تهران، ماندگار فرزامی از تهران، کیانا صولتی از البرز، پرنیا رکن آبادی از اصفهان، آریسا سبزه زار از کرمان، مهتا خانلو از تهران، سارا آزاد دوست از تهران، شهرزاد بانی سعید از آذربایجان غربی، پادنا قورچیان از البرز، عسل حاج هادیان از اصفهان و مهراز رضویان از اصفهان دیگر ورزشکارانی هستند که به همراه نسترن چوبینه از فارس با شکست حریفان به اردوی تیم ملی تنیس بانوان دعوت شدند.

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس بانوان با حضور ۲۴ بازیکن و با هدف انتخاب نفرات برتر جهت حضور در رقابت‌های تنیس فدکاپ سال ۲۰۲۱ برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار