بازگشت واحد‌های صنعتی راکد به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از تحقق ۷۰ درصدی برنامه بازگرداندن واحد‌های راکد صنعتی به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد خسروی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: هر طرحی که پروانه بهره‌برداری دریافت و فعالیت تولیدی آن در شهرک‌های صنعتی آغاز می‌شود به حال خود رها نمی‌شود.

او اضافه کرد: به این طرح‌ها و واحد‌های تولیدی از سوی معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خدماتی هم، چون آموزش و در صورت ایجاد مانع و مشکلی عارضه‌یابی ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با بیان اینکه برای بازگشت واحد‌های راکد به چرخه تولید هزینه می‌کنیم، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال قرار شده ۴۷ واحد راکد مستقر در شهرک‌های صنعتی را به چرخه تولید باز گردانیم.

خسروی یادآور شد: تاکنون ۳۳ واحد به چرخه تولید بازگشتند که این میزان بیانگر تحقق ۷۰ درصدی برنامه مذکور در استان است.

او اظهار داشت: از دیگر اقداماتی که توسط شرکت شهرک‌ها در راستای توانمندسازی و تقویت تولید انجام می‌شود برگزاری تور‌های صنعتی، مدیریت بورس و صادرات محصولات واحد‌های تولیدی موجود در شهرک‌های صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: از ابتدای تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان یعنی از سال ۷۱ تاکنون یک هزار و ۲۵۰ قرارداد واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی منعقد شده است.

خسروی با بیان اینکه تاکنون ۸۰۵ واحد از قرارداد‌های منعقد شده در شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسیده است، افزود: اشتغال این واحد‌ها هم بیش از ۱۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.