کان: مالک کشتی منفجر‌شده در خلیج عمان از نزدیکان رئیس موساد است

یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد کشتی منفجرشده در خلیج عمان متعلق به یک تاجر صهیونیست نزدیک به رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه صهیونیستی کان در گزارشی مدعی شد کشتی که روز پنج شنبه در خلیج عمان منفجر شد متعلق به آبراهام اونگار، تاجر صهیونیست و از نزدیکان یوسی کوهن است.

این رسانه صهیونیست در گزارش خود ایران را عامل احتمالی انفجار مذکور اعلام کرد. پیشتر نیز کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد انفجار این کشتی ناشی از موشک شلیک شده از سوی یک کشتی ایرانی رخ داده است.

بر اساس گزارش کان، کشتی "هلیوس ری" متعلق به شرکت "ری شیپینگ" است - یک شرکت انگلیسی متعلق به اونگار است. شرکتری شیپینگ پیشتر به روزنامه تایمز اسرائیل اعلام کرد که یکی از شناور‌های آن در خلیج عمان دچار حادثه شده است.

سازمان دریانوردی انگلیس روز جمعه اعلام کرد یک کشتی این کشور در دریای عمان منفجر شده است. این حادثه پنج‌شنبه شب به وقت محلی انگلیس روی داده و تحقیقات در حال انجام است. براساس بیانیه سازمان دریانوردی انگلیس خدمه این کشتی سالم هستند و به باقی کشتی‌های این بخش نیز هشدار صادر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
بدبختا از ترس توهم زدن
اگه موشک ایران بود الان تو اعماق دریا باید دنبالش میگشتن
Iran (Islamic Republic of)
آقامحمدخان
۱۴:۰۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
کی بود کی بود من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود آستینم مال دستم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
دستمون درد نکنه.
مردشیم میزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
این جریان از صلح امارات با صهیونیستهابوجود امده که اگر امارات امکانات در اختیار انها قرار نداده بودحال صهیونیستها جرات نزدیکی به خلیج فارس را نداشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
خدا کنه ما زده باشیم
حالا جرات دارین تلافی کنید
آخرین اخبار