استفاده از فناوری Mini-LED در نمایشگر مک بوک پرو ۲۰۲۱

اطلاعات موجود خبر از وجود فناوری Mini-LED و پردازنده M1 در لپ تاپ‌های جدید اپل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل هرساله و با معرفی نسل جدید لپ تاپ‌های خود دنیای کامپیوترهای همراه را دگرگون می‌کند. لپ تاپ جدید این شرکت MacBook Pro 16-inch (2021) نام دارد که قرار است در آینده از آن رونمایی کند. مهم‌ترین موضوعی که در این نسل از لپ تاپ‌های شرکت اپل به چشم می‌خورد به موضوع ابعاد نمایشگر و بزرگ‌تر شدن آن نسبت به نسل قبل لپ تاپ‌های این شرکت مربوط می‌شود.

از سایر موارد مربوط به این لپ‌تا‌پ‌ها می‌توان به وجود تاچ بار و پشتیبانی از مگ سیف در آن اشاره کرد. شرکت اپل احتمالا در این لپ تاپ از پردازنده M1 استفاده خواهد کرد که نسبت به لپ تاپ‌های سال 2020 ارتقا یافته است. در بخش ظاهری شاهد اعمال تغییرات خاصی در این لپ تاپ نیستیم و احتمالا تنها تغییری که در بخش ظاهری این لپ تاپ مشاهده خواهیم کرد به پهن شده لبه‌های این لپ تاپ برای افزایش تشابه به آیفون 12 مربوط خواهد شد.

مک بوک پرو ۲۰۲۱

تاریخ عرضه و قیمت حدودی نسل جدید مک بوک پرو

در حال حاضر اطلاعات رسمی از سوی شرکت اپل در این باره منتشر نشده است اما بر اساس اطلاعات موجود شرکت اپل احتمالا این لپ تاپ‌ها را در سه ماهه دوم یا سوم سال 2021 معرفی و وارد بازار خواهد کرد. در بحث قیمت نیز اطلاعات خاصی از سوی اپل منتشر نشده است اما معمولا محصولات اپل قیمت یکسانی دارند و در صوتی که امکانات و قابلیت‌های جدید این لپ تاپ نسبت به نسل قبلی خود تغییری نداشته باشد قیمت حدودی این لپ تاپ‌ها از 2400 دلار آغاز خواهد شد.

گفتنی است که اپل در نمایشگر این لپ‌ تاپ‌‎ها از فناوری Mini-LED استفاده کرده است که باعث افزایش وضوح تصویر و مصرف بسیار پایین‌تر باتری لپ تاپ خواهد شد. با این حال هنوز شرکت اپل اطلاعات رسمی این نسل از لپ تاپ‌ها را منتشر نکرده است و باید تا زمان رونمایی رسمی منتظر انتشار اطلاعات جدید در اینباره ماند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، مک بوک اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار