مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هلال احمر با برپایی مراکز نقاهتگاهی بار دیگر به یاری مدافعان سلامت و بیماران کرونایی می‌پردازد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ضرورت برپایی سریع مراکز نقاهتگاه در استان گفت: برپایی نقاهتگاه با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و همچنین مصوبه ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

او افزود: معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر را مأمور به برپایی مرکز نقاهتگاهی در محل بیمارستان قدیم آیت الله طالقانی اهواز و اعلام نیاز‌های در این زمینه کرد و از ۲ معاونت داوطلبان و جوانان نیز خواست نسبت به تامین اعضای داوطلب ارائه دهنده خدمت در این مرکز اقدام کنند.

نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به شدت همه گیری ویروس کرونا در استان خوزستان، با بیان اینکه موج ابتلا در این استان سبب شده تا این استان در حالت قرمز قرار گیرد، اظهار داشت: هدف از سفر به این استان پشتیبانی از راه اندازی مراکز نقاهتگاهی و آغاز ارائه خدمت به مردم است.

او ادامه داد: باید تلاش شود با عنایت به پتانسیل‌های موجود در جمعیت هلال احمر استان خوزستان در اسرع وقت نسبت به راه اندازی و فعالیت مراکز نقاهتگاهی جمعیت هلال احمر اقدام شود و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور جهت تامین بخشی از نیاز‌های جمعیت هلال احمر خوزستان به منظور تسریع در برپایی نقاهتگاه‌ها و پذیرش بیماران ارجاعی از سوی بیمارستان‌ها را دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.