فرماندار سی سخت:

دسترسی به آب و برق برقرار است/ هیچ روستای زلزله زده‌ای در دنا مورد غفلت واقع نمی‌شود

پناهی گفت: بعد از بازدید مناطق زلزله زده تمامی مشکلات مبنی بر قطعی آب و برق بر طرف شده و وضعیت شهر سی سخت به حالت عادی بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پناهی فرماندار سی سخت درباره موضوع قطعی آب و برق این شهر گفت: آب و برق شهر سی سخت در وضعیت مطلوبی قرار دارد و تا الان گزارشی مبنی بر قطعی آب و برق دریافت نکرده ایم.

او افزود: تیم‌های هلال احمر و امداد و نجات در شهر سی سخت حاضر و در حال آواربرداری و کمک به مصدومان زلزله هستند.

 


بیشتر بخوانید


فرماندار سی سخت بیان کرد: در حال حاضر از ۱۰۷۰ واحد آسیب دیده بر اثر زلزله برای ۸۲۷ واحد پرونده احداث شهری ثبت شده که حدود ۸۰ درصد کل واحد‌ها آسیب دیده است.

هیچ روستای زلزله زده ای در دنا مورد غفلت واقع نمی‌شود

کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت مسئولان و همکاری مردم هرچه سریع‌تر منازلی که نیاز به تخریب دارند بازسازی و ساخته می‌شوند و منازلی که نیاز به تعمیر دارند نیز تشکیل پرونده و کمک‌های بلاعوض وتسهیلات به مردم پرداخت خواهد شد.

او افزود: در پی وقوع زلزله در شهرستان دنا، خسارت‌هایی به منازل مردم در پاتاوه و روستا‌های آن وارد شده است که حضور میدانی در این مناطق داشته ایم و از نزدیک مشکلات بررسی شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان برای کمک به زلزله زدگان پای کار هستند.

حاجی زاده عنوان کرد: منازلی که نیاز به احداث دارند تخریب و بازسازی می‌شوند و تیم ارزیابی از طرف بنیاد مسکن و هلال احمر جهت ارزیابی خسارات حضور دارند و خسارات وارد شده به کلیه منازل را ارزیابی می‌کنند.

او ابراز داشت: باتوجه به تاکید استاندار توصیه‌های لازم درمورد رسیدگی به روستا‌ها داده شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زیرساخت‌هایی که در روستا‌های خسارت دیده اند، بیان کرد: ۲ مورد جاده‌های روستایی مشکل داشتند که با هماهنگی‌های انجام شده در اولویت کاری جاده‌های استان قرار گرفتند.

براساس گزارش‌ها ۷۸ روستای شهرستان دنا در زلزله خسارت جدی دیده‌اند و برخی منازل مسکونی صددرصد تخریب و غیر قابل سکونت شده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.