مدیر کل کمیته امداد استان تهران خبرداد؛

تحویل ۳۵۲ واحد مسکونی به نیازمندان تهرانی

پرپنچی گفت:۳۵۲ واحد مسکونی در هفته نیکوکاری در شهرستان‌های پیشوا، قرچک، ورامین، پاکدشت و... به افراد تحت پوشش تحویل داده می‌شود.

سید ابوالفضل پرپنچی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با همت معاون اول رئیس جمهور در ویدیو کنفرانسی همه استانداران بسیج شدند تا پویش ایران مهربان اجرا شود.

او با بیان اینکه ۵۸۵ رابط با سازمان‌ها و نهاد‌ها ارتباط می‌گیرند تا در این پویش هیچ یتیم و فرزند محسنین بدون حامی نباشد، گفت: در استان تهران ۴۸۰ کارمند داریم که تاکنون توانسته ایم با ۱۰۴ هزار نفر آن‌ها ارتباط بگیریم.

پرپنچی افزود: برخی از حامیان از چند یتیم و فرزند محسنینی حمایت می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در استان تهران ۲۱ هزار یتیم و فرزند محسنین زندگی می‌کنند، ادامه داد: این پویش موجب ارتقای فرهنگ نوع دوستی می‌شود.

او تصریح کرد: هدف ما در این پویش این است که سرانه پرداختی به ایتام و محسنین را افزایش دهیم.

پرپنچی با بیان اینکه در حال حاضر سرانه پرداختی ماهانه به ایتام ۵۰۰ هزار تومان است که می‌خواهیم این رقم را به یک میلیون برسانیم، گفت: سرانه پرداختی به محسنین در حال حاضر ۲۶۰ هزار تومان است که در انتهای پویش امیدواریم به ۷۰۰ هزار تومان در ماه برسد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: در این پویش تاکنون کارمندان، گروه‌های مرتبط، فرمانداران و... با ما مشارکت داشتند.

او گفت: افرادی که در این پویش مورد حمایت قرار می‌گیرند، افراد تحت پوشش ما هستند و مددکاران با این افراد ار تباط دارند.

پرپنچی با بیان اینکه ما در کمیته امداد چند شاخص را مد نظر می‌گیریم، گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها رعایت عدالت در توزیع است و ما بعد از استعلام به افراد تحت پوشش کمک می‌کنیم.

او ادامه داد: ۷۰۰ مرکز نیکوکاری در استان تهران ما را در زمینه شناسایی و کمک به نیازمندان کمک می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: عزت و کرامت خانواده‌های مورد حمایت همیشه جزو اولویت‌های ما هستند، همچنین توانمندسازی مددجویان در سطوح اجتماعی، مسکن و اقتصادی مورد توجه است.

او با بیان اینکه امسال ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان تهران فراهم شده است و ۶ هزار نخبه در کل کشور شناسایی شده اند، ادامه داد: ۳۵۲ واحد مسکونی در هفته نیکوکاری در شهرستان‌های پیشوا، قرچک، ورامین، پاکدشت و... به افراد تحت پوشش تحویل داده می‌شود.

پرپنچی ادامه داد: امسال ۱۰۰ خانه برای نیازمندان خریدیم و ۸۰۰ خانه نیازمندان را تعمیر کردیم.

او با بیان اینکه ما هیچ فرد پشت نوبتی‌ای نداریم، ادامه داد: تا پایان سال ۵۰۰ سری جهیزیه به تازه عروسان نیازمند تقدیم خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار