تعبیر شاعرانه کشیش مسیحی از حضرت زینب (س)

پدر کریستوفر درباره جزئیات کتاب «نیمه‌ای از قلب من» در یک مصاحبه رادیویی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۹ اسفندماه مصادف با پانزدهم رجب المرجب سالروز وفات عقیله بنی هاشم، دختر حضرت فاطمه (س) و برادر امام حسین (ع) حضرت زینب (س) است، بانویی که مصائبشان در تمام تاریخ کم­ نظیر بوده و هرگز زنی به صبوری ایشان وجود نداشته است. صبر و پایداری حضرت زینب (س) در برابر تمام مصائب زندگی به خصوص از کربلا تا کوفه و از کوفه تا شام بر کسی پوشیده نیست و بر همین اساس پدر کریستوفر کشیش مسیحی درباره ایشان که در کربلا حضور داشته، کتابی را به نگارش درآورده است.

پدر کریستوفر در یک مصاحبه رادیویی درباره اسلام گفته که همه چیز برای من از حضرت زهرا (س) شروع شد و نمی‌شود که در مورد امام حسین (ع) مطالعه کرد، اما درباره مادرشان مطالعه‌ای نداشت. برای همین اولین کتاب پدر کریستوفر درباره زندگینامه حضرت زهرا (س) بود و دومین کتاب خود را با نگاهی به سیره اهل بیت (ع) درباره حضرت زینب (س) به نگارش درآورد. 

عنوان این کتاب «نیمه‌ای از قلب من» است، چراکه حضرت زینب (س) در کربلا برادر و جان خود را از دست داد به نوعی نیمه قلب خود را در کربلا به خدا سپرد، به همین منظور کتاب را با عنوان «نیمه‌ای از قلب من» خطاب کرده است.

در ادامه می‌توانید مصاحبه این کشیش مسیحی درباره حضرت زینب (س) را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۴:۳۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
چقدر حیف که این کتابها نسخه ترجمه فارسی نداره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
خوبه