ثبت بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در اردبیل

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها ی استان اردبیــل گفت: ۵ میلیون و ۷۵۲ هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امید نسیمی، رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل امروز در بازدید از محور مشکین‌شهر - پارس‌آباد با بیان اینکه این میزان تخلف توسط ۲۶ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در ۱۱ ماه گذشته ثبت شده است، گفت: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محور‌های مشکین شهر کنگرلو و بران قره آغاج سربند در محور پارس‌آباد به ثبت رسیده است.

او میانگین سرعت متوسط محور‌های استان را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: میانگین سرعت در محور‌های یاد شده ۸۵ کیلومتر بر ساعت است که به دلیل تخطی از این سرعت تخلفات ثبت شده که انتظار می‌رود رانندگان با فرهنگ‌سازی‌های مناسب سرعت مطمئه را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از ثبت یک میلیون و ۳۳۸ تخلف سبقت غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: محور‌های اردبیل آستارا، سه راهی بیله‌سوار به بیله‌سوار و اردبیل آبی بیگلو بیشترین تردد تخلف سبقت غیرمجاز را داشته است.

نسیمی افزود: در حال حاضـر ۱۳۳ سامانه هوشمند جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان فعال است که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی در راستای هوشمندسازی جاده‌ها و نیز حل مشکلات مربوطه در این زمینه اقدام کرده و برای بهبود وضعیت موجود اقدامات لازم را پیاده‌سازی کنیم.

او بیان کرد: سبقت غیرمجاز و تخطی از سرعت مطئمنه جان شهروندان و رانندگان را به خطر می‌اندازد و در شرایطی که نیاز است رانندگان نسبت به رعایت موارد ایمنی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.