ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان روانسر

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان روانسر گفت : خوشبختانه زمین مورد نظر توسط سازمان جهاد کشاورزی به دانشگاه علوم‌پزشکی تحویل داده شده و به زودی اعتبارات پروژه به دستگاه اجرایی ابلاغ می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان عنوان کرده که تا آخر هفته اعتبارات پروژه بیمارستان روانسر ابلاغ و تفاهم نامه‌ها مبادله می‌شود و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

او بهره‌مندی مردم اورامانات از منابع آبی طرح گرمسیری را حق طبیعی آن‌ها دانست و گفت : قرار است ۲۵۰۰ هکتار به اراضی تحت پوشش طرح گرمسیری افزوده شود و در این زمینه جهاد کشاورزی موظف است پیشنهاد تحت پوشش قرار گرفتن ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه اورامانات را از طریق وزارت جهاد کشاورزی پیگیری کند.

مدیر ارشد استان ادامه داد: ایجاد رونق اقتصادی در منطقه اورامانات به معیشت مردم کمک می‌کند و بستری فراهم می‌کند تا افراد از رنج کوله‌بری رها شوند.

او به موضوع ضرورت تقویت بخش تولید در راستای تامین نیاز‌های اساسی استان اشاره کرد و افزود: در شرایط تحریم و کرونا طبیعی است که هر استانی به سمت تامین نیاز‌های خود گام بردارد.

بازوند گفت: متاسفانه بخش زیادی از تخم مرغ مصرفی شهرندان کرمانشاهی از خارج از استان تامین می‌شود و باید هر چه سریعتر واحد‌های تولیدی مرغ تخم گذار در استان توسعه پیدا کنند.

او افزود: جهاد کشاورزی موظف است هر چه سریعتر برای دریافت مجوز ایجاد واحد‌های جدید تولیدی توسط سرمایه‌گذاران صاحب صلاحیت از وزارتخانه اقدام کند تا عملیات اجرایی این پروژه‌ها زودتر آغاز شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.