مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان از فردا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های خروجی هواشناسی، سامانه بارشی ار فردا وارد استان می‌شود و تا اواخر روز دوشنبه ماندگار است.

او افزود: این سامانه بارشی سبب رگبار، رعد و برق در مناطق شرقی خوزستان، و وزش باد متوسط، گاهی تندباد لحظه‌ای می‌شود و احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات استان وجود دارد.

سبزه زاری با بیان اینکه وقوع رگبار پراکنده در مناطق شمال شرقی و شرقی خوزستان در روز شنبه هفته جاری دور از انتظار نیست، اظهار داشت: از روز دوشنبه نیز شمال خلیج فارس مواج و در برخی ساعات همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق خواهد بود، به همین دلیل از صیادان خواهشمندیم در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به دریا نروند، چراکه فعالیت قایق‌های گردشگری در مناطق ساحلی خوزستان نیز در این مدت خطرآفرین است.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان، در شبانه روز گذشته آبادان با ۲۲.۷ و دهدز با ۴.۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب بیشترین و کم‌ترین دما را در خوزستان داشتند و حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۱.۹ و حداقل به ۱۱.۳ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.