واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به سخن‌پراکنی ضدایرانی مقامات سه کشور غربی

دبیر ستاد حقوق بشر ایران به سخن‌پراکنی سه کشور غربی درباره وضعیت حقوق بشر ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر ستاد حقوق بشر ایران در واکنش به سخن‌پراکنی سه کشور غربی درباره وضعیت حقوق بشر ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، در توئیتی نوشت: در نشست شورای حقوق بشر، سه کشور درباره وضعیت حقوق بشر ایران سخن‌پراکنی کردند؛ آمریکا‌:دایره المعارف تاریخ تروریسم؛ آلمان: تروریسم شویی حرفه‌ای، که هنوز سلاح‌های شیمیایی‌اش در ایران قربانی می‌گیرد؛ آلبانی: زباله‌دان و خدمتکار تروریست‌هایی که هفده‌هزار ایرانی بی گناه را به شهادت رساندند.

اشاره دبیر حقوق بشر جمهوری اسلامی به سابقه تاریخی ایالات متحده در ایجاد گروه‌های تروریستی و انجام اقدامات تروریستی است. چنان که به زعم کارشناسان حقوق بین‌الملل، ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا مصداق بارزی از تروریسم دولتی سازمان یافته است و به گفته فیلسوفانی، چون چامسکی، آمریکا سردمدار تروریسم است. از سوی دیگر، کشور آلمان که خود را مدعی حقوق بشر می‌داند، در جریان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، یکی از تامین‌کنندگان اصلی سلاح‌های شیمیایی رژیم صدام بود؛ سلاح‌هایی که به قتل بسیاری از مردم بی‌گناه منجر شد و هنوز، جانبازان شیمیایی دفاع مقدس، بر اثر عوارض این تسلیحات به شهادت می‌رسند.

بر همگان آشکار است که کشور آلبانی با وجود اطلاع از جنایت‌های بی‌شمار گروهک تروریستی منافقین با اسکان این گروه در خاک خود موافقت کرد؛ گروهکی که هفده هزار زن و کودک و غیرنظامی را به شهادت رسانده‌اند و اسناد این جنایات بار‌ها به جهان عرضه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار