رییس سازمان مدیریت آرامستان‌ها شهرداری:

سه هزار قلمه و اصله نهال در آرامستان زاهدان کاشته می‌شود

نورا گفت: حدود ۲ هزار قلمه و یک هزار اصله نهال با اولویت درختان چندساله در آستانه سال جدید در آرامستان این شهر کاشته خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرزاد نورا رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری زاهدان اظهارداشت: هرساله با نزدیک شدن فصل بهار با انجام اقداماتی در حوزه فضای سبز، مبلمان و عمرانی، تغییراتی در سیما و منظر محدوده آرامستان ایجاد می‌شود که امسال نیز همانند سال‌های گذشته این امر به خوبی در حال انجام است.

او افزود: افتتاح تجهیزات پارک و محل بازی کودکان، نصب المان‌های اسما متبرکه در میدان و ورودی آرامستان، آسفالت خیابان‌های اصلی بعد از گذشت چندین سال از افتتاح قطعات برای تسهیل در عبور و مرور، رنگ‌آمیزی المان قرآن و تعویض تابلوی سردرب ساختمان اداری از جمله اقداماتی است که برای استقبال از بهار انجام می شود.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌ها شهرداری زاهدان با اشاره به انجام برخی اقدامات رفاهی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان در محدوده بهشت محمدرسول الله(ص) این شهر تصریح کرد: با توجه به فرا‍رسیدن آخرین پنجشنبه سال برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از ترافیک در ایام پایانی ضمن بروزرسانی تمامی علایم کنترل ترافیک و خط‌کشی خیابان‌ها با نصب راهنما در ورودی اهل تسنن این مسیر به‌عنوان ورودی آرامستان تعیین شده است.

ایجاد فضا سبز و کاشت درخت در اطراف شهرهای بزرگ می‌تواند نقش کارخانجات تولید اکسیژن را برای انسان‌ها ایفا کند به طور قطع داشتن محیطی سالم و امن زمینه‌ساز سعادت و کمال انسان در دنیا و آخرت بوده و انسان در پناه آن می‌تواند به تربیت جسم و جان و روح خویش بپردازد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار