رسولی:

تبصره بازی در شورای شهر وجود ندارد

عضو شورای شهر تهران گفت: برخلاف سنوات قبل ما تبصره بازی نداریم که قدمی بزرگ در جهت تکمیل اصل شفافیت است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۰، پروژه‌های کوچک مقیاس توسعه محلی مدنظر قرار گرفته شده که با پیشنهاد دیروز آقای سالاری، هزار میلیارد به اعتبار این پروژه‌ها اضافه شد؛ یعنی ۳ هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها تامین اعتبار شد.

وی ادامه داد: همچنین در بودجه ۱۴۰۰، آقای شهردار ۳۳ مورد تبصره اعلام کرد و ۲۰۰ پیشنهاد هم از اعضا شورای شهر دریافت کردیم که از این ۲۰۰ مورد حدود ۶۵ نمونه رای نیاورد و بقیه آن در بطن تبصره‌های شهردار تهران اضافه شد.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: حدود ۸ تبصره نهایی شده و امروز هم ۴۱ تبصره تقدیم عزیزان می‌کنیم، همچنین باید بگویم که برخلاف سنوات قبل ما تبصره بازی نداریم که قدمی بزرگ در جهت تکمیل اصل شفافیت است.

وی بیان کرد: کارکنان قراردادی و پیمانکاری دو شرکت شهربان و حریم بان، متقاضی تبدیل شدن شرایطشان به نیروی شرکتی شده‌اند، که گفتیم در تلاشیم در بودجه سال ۱۴۰۰ در ردیف‌هایی که در تامین هزینه‌های کار‌های حجمی به گونه‌ای تامین منابع کنیم که مزایای ثابت در دو شرکت که حدود ۴ هزار نفر هستند با سایر نیرو‌های پیمانکاری خدمات شهری یکسان باشد تا به رفع تبعیض کمک کرده باشیم.

رسولی گفت: اما تبدیل وضعیت این ۴ هزار نفر در کنار ۷۰ هزار نیروی پیمانکاری در توان شورای شهر و شهرداری نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار