از نوباوه تا نوجوان در بهار آموزش می‌بینند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون از یازدهم اسفند ماه آغاز می‌شود.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ثبت نام کارگاه‌های تخصصی ویژه فصل بهار کانون، شامل کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی در پایگاه مجازی کانون به نشانی khorasanj.kpf.ir از روز ۱۱ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود و تا روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ادامه دارد.

او افزود: بیش از ۶۰ عنوان کارگاه تخصصی از قبیل آموزش نقاشی، پویا نمایی، کاغذ و تا، نوجوان ماهر در روابط مثبت، نوجوان خوش بین، نوجوان خودباور، فن بیان، زبان بدن و انتخاب متن، نوشتن خلاق، نجوم، نقاشی، ظریف بری با چوب، شعرسرایی، داستان نویسی، ساخت عروسک‌های نمایشی، پرورش نگاه جستجوگر، سفال‌گری و قصه گویی با تدریس مربیان مجرب کانون در سطح استان به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) پیش بینی شده است.


بیشتر بخوانید


حمیدی بیان کرد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی نوباوه (۴+ سال)، نوخوان (۷ + سال)، نونهال (۹ + سال)، نونگاه (۱۲+ سال) و نوجوان (۱۵+ سال) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مدیرکل کانون خراسان جنوبی عنوان کرد: علاوه بر کارگاه‌های تخصصی در استان، کارگاه‌های مجازی در سطح ملی نیز با حضور مدرسان صاحب نام در هر رشته برنامه‌ریزی شده است که متقاضیان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی kpf.ir در این دور‌ها ثبت نام کنند.

او ادامه داد: زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ تعیین شده است و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.