عبدالملکی خبر داد؛

۶٠ درصد مشاغل امداد در روستاها ایجاد می‌شوند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد درباره برگزاری جشنواره صنایع روستا دوست کشور توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه رویداد صنایع روستا دوست صبح امروز با حضور محمد امید معاون توسعه روستایی رئیس جمهور و معاون اشتغال کمیته امداد و دیگر معاونان این نهاد آغاز به کار کرد.

حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اظهار کرد: ۶٠ درصد مشاغل کمیته امداد در حوزه روستایی است و مشاغل روستایی اغلب مشاغل سنتی هستند.

او با بیان اینکه جشنواره بزرگ صنایع روستایی را برای ارائه ایده‌های روستایی برگزار کردیم، گفت: مشاغلی که در صنایع روستا دوست ارائه می‌شود باید نوآورانه باشند و فناوری پبچیده نداشته نباشند همچنین نباید این مشاغل دیجیتال باشند.

عبدالملکی ادامه داد: این مشاغل باید در مقیاس کوچک به صرفه باشند همچنین ٩ هزار طرح ارائه شد و ١٠٨ طرح برگزیده برای مرحله نمایشگاهی انتخاب شدند و۶٠ طرح درحال حاضر اینجا حضور دارند.

۶٠ درصد مشاغل امداد در روستا ایجاد می‌شوند


او با بیان اینکه این دستگاه‌ها می‌تواند تعداد زیادی شغل ایجاد کنند، افزود: با این کار به اقتصاد روستا کمک می‌کنیم و در نهایت به طرح‌های برتر جوایز می‌دهیم و سرمایه گذاری می‌کنیم.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ادامه داد: بسیاری از این طرح‌ها منحصر به فرد هستند و می‌توانند سر آغازی باشند برای تحول صنایع روستا دوست کشور.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار