اعزام هیئتی از رژیم صهیونیستی به امارات برای بررسی دلایل انفجار کشتی

تعدادی از مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به منظور بررسی دلایل انفجار کشتی متعلق به این رژیم در آب‌های خلیج فارس، به دبی رفتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آف اسرائیل، هیئتی از مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی انفجار در کشتی متعلق به این رژیم در دریای عمان، به امارات اعزام شد.

بر اساس گزارش هاآرتص، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شدند: حدود ۹۰ درصد از واردات و صادرات کالا‌ها به اراضی اشغالی از طریق دریا انجام می‌شود و کارشناسان قبلا هشدار داده بودند که ایران می‌تواند با هدف قرار دادن منافع دریایی و جلوگیری از واردات کالا به اقتصاد رژیم صهیونیستی آسیب جدی برساند.

این مقامات در ادعاهای خود با متهم کردن ایران اظهار کردند: در حال بررسی یک پاسخ مناسب هستیم.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در واکنشی مغرضانه، نزدیکی بین محل حادثه و ایران را دلیلی برای اتهام زنی به کشورمان دانست.

کانال صهیونیستی ۱۳ نیوز هم گزارش داد که مقامات امنیتی مدعی اند که شلیک دو موشک به سمت کشتی از سوی سپاه پاسداران منجر به این حادثه شده است.

رسانه صهیونیستی کان نیز در گزارشی اعلام کرد: کشتی که روز پنج شنبه در خلیج عمان منفجر شد متعلق به آبراهام اونگار، تاجر صهیونیست و از نزدیکان یوسی کوهن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار