مهمترین اخبار رادیو و تلویزیون در آذر ۹۹؛

از توضیحات سازندگان «خانه امن» به هواداران استقلال تا درگذشت چنگیز جلیلوند

آذر ماه ۹۹ شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در رادیو و تلویزیون بودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،آذر ماه ۹۹ شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در رادیو و تلویزیون بودیم که در مورد هر یک از مهمترین و پر بیننده‌ترین برنامه‌ها مطالبی را ارائه خواهیم کرد:

بازگشت «عصر جدید» به آنتن شبکه سه

ایمان قیاسی مجری هشتگ عصرجدید، با انتشار ویدئویی از بازگشت این برنامه پربیننده به آنتن شبکه سه سیما خبر داد.

در این ویدئو، آریا عظیمی‌نژاد هم حضور دارد و عوامل عصر جدید، تاریخ پخش برنامه‌هایی که جدیداً ضبط شده‌اند را نیمه ابتدایی دی‌ماه اعلام می‌کنند.

آذر

توضیحات سازندگان «خانه امن» به هواداران استقلال

در قسمت چهل و سوم سریال، داستان به ماجرای عملیات تروریستی یک عضو گروهک داعش در ورزشگاه آزادی اختصاص دارد. او برای انجام عملیات انتحاری، دربی پایتخت را انتخاب کرده است و در پوشش یک هوادار استقلال وارد ورزشگاه می‌شود.

بعد از این که سکانس با اعتراض هوادران تیم استقلال تهران مواجه شد، سازندگان «خانه امن» توضیحاتی ارائه کردند.

او ضمن دلجویی از هواداران استقلال به دلیل سوء تفاهم ایجاد شده، تاکید کرد: بسیاری از عوامل سریال «خانه امن» طرفدار استقلال هستند و هرگز قصد توهین به این تیم را نداشته اند.

آذر

رادیو مقاومت افتتاح شد

 در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی «شبکه رادیویی مقاومت» با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی بخشی زاده معاون صدا و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و مدیران عالی رتبه رسانه ملی و خانواده شهدا برگزار شد.
 
مدیری از پخش ادامه فصل چهارم «دورهمی» خبر داد

 ویژه برنامه «دورهمی «با اجرای مهران مدیری در شب یلدا روی آنتن رفت.

مدیری درباره ادامه پخش برنامه دورهمی گفت: قرار بود  سری چهارم برنامه دورهمی در ۱۰۰ قسمت ساخته شود. ما ۸۰ قسمت ضبط کردیم،   اما به خاطر شرایط کرونا و ایام ماه محرم و صفر برنامه را ضبط نکردیم ومتوقف شد.

وی ادامه داد: طبق تعهد قبلی ۲۰ قسمت از فصل چهارم را ضبط کردیم و ویژه برنامه یلدا یکی از آن ضبط شده هاست.

آذر

مجید واشقانی مجری یلدایی شبکه دو شد

ویژه‌برنامه «ایرانیش» به مناسبت شب یلدا تدارک دیده شده و با حال و هوایی متفاوت با برنامه‌های گفتگو محورِ هر ساله طی دو شب شنبه و یکشنبه (۲۹ و ۳۰ آذر) بعد از گفت و گوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد. این برنامه با اجرای مجید واشقانی و گیتی خامنه به گرامیداشت این آیین کهن ایرانی و جشن ولادت حضرت زینب (س) می‌پردازد.

نگین معتضدی ازدواج کرد
 
 نگین معتضدی بازیگر تلویزیون با امین امانی کارگردان تلویزیون ازدواج کرد.  معتضدی حضور در دنیای هنر را با ورود خواهرش به این عرصه و الگوبرداری از او آغاز کرد و از خواهرش به عنوان الگو نام میبرد و همواره گفته است که از کودکی هر کاری را طلا انجام میداد او هم انجام میداد و با وجود علاقه‌ای که در ابتدا به دامپزشکی داشت به دلیل رفتن سر صحنه تئاتر و آشکار شدن علاقه اش به سمت بازیگری رفت.

آذر

روزبه حصاری از «بچه مهندس ۴» کنار گذاشته شد

سعید سعدی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس ۴» با اعلام خبر جدایی روزبه حصاری از این پروژه گفت: متأسفانه به دلیل درخواست‌های نامتعارف و غیر حرفه‌ای این بازیگر، وی از بازی در سری جدید سریال کنار گذاشته شد و به زودی بازیگر جدید از میان گزینه‌ها انتخاب و اعلام خواهد شد.

تصویربرداری این سریال به کارگردانی احمد کاوری هم‌اکنون در مناطق مختلف تهران در حال پیگیری است.

آذر

چنگیز جلیلوند درگذشت

چنگیز جلیلوند دوبلور پیشکسوت کشورمان به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.جلیلوند فعالیت هنری‌اش را در سال ۱۳۳۶ و با تئاتر به همراه ابوالحسن تهامی آغاز کرد. او ۲۰ سال از زندگی اش را در آمریکا به سر برد. اما سرانجام به کشور بازگشت و کار دوبله را از سال ۱۳۷۷ از سر گرفت. وی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی نیز بازی کرده است.

آذر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار