در جلسه امروز، برخی از اعضای شورای شهر به روند بررسی لایحه بودجه شهرداری در جلسه شورا اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه امروز شورای شهر، بررسی تبصره دوم لایحه بودجه شهرداری مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت و پس از آن حجت نظری عضو شورای شهر پیشنهاد الحاق بندی مبنی بر الزام شهرداری بر ارسال مستندات پروژه‌ها قبل از بررسی لایحه بودجه به شورای شهر را مطرح کرد.

اما بهاره آروین مخالف آن بود و بیان کرد: نکته مطرح شده از سوی آقای نظری برنامه‌ای است نه بودجه‌ای! و نباید این موضوع را تبصره بودجه کنیم؛ این موضوع نیز در بند برنامه سوم است و نیاز به گنجاندن آن در لایحه بودجه نیست.

در نهایت این پیشنهاد با ۳ موافق به تصویب رسید.

در ادامه ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر پیشنهاد حذف عبارت «تاکید در کمیسیون تخصیص حذف و درج عبارت تایید در صحن شورای شهر» را مطرح کرد که این پیشنهاد با ۷ رای به تصویب نرسید.

همچنین حجت نظری با ارائه پیشنهادی مبنی بر در نظر گرفتن درآمد مازاد شهرداری برای تسویه بدهی‌های این دستگاه گفت: این بند سال گذشته در لایحه بودجه بوده، اما امسال حذف شده است. بحث این است که شهرداری دیون و تعهداتی دارد و اگر ما بخواهیم درآمدی کسب کنیم باید اولویت را به دیون شهرداری و تسویه آن بدهیم. اما این منظور در لایحه بودجه امسال پیش بینی نشده که در صورت مازاد درآمد بر سقف بودجه، دیون پرداخت شود.

این پیشنهاد با ۴ موافق به تصویب نرسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار