دانشگاه آزاد شهرکرد قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان

دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی همتیان مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: مسابقات پاورلیفتینگ، پرس سینه و ددلیفت قهرمانی دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری با برتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به کار خود پایان داد.

او افزود: این دوره از مسابقات با شرکت دانشجویانی از دانشگاه‌ های علوم پزشکی، پیام نور، علمی-کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، دانشگاه شهرکرد و دانشگاه فرهنگیان به میزبانی واحد شهرکرد و آموزشکده سما به نام یادواره سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی سما برگزار شد.

همتیان گفت: با توجه به شرایط موجود و بیماری کرونا، این دوره از رقابت‌ها بدون تماشاگر و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و تقسیم‌بندی شرکت‌کنندگان در چند گروه در جدول زمان‌بندی انجام شد.


بیشتر بخوانید


مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری با کسب ۶۰ امتیاز مقام نخست، تیم دانشگاه علمی-کاربردی با کسب ۲۹ امتیاز مقام دوم و تیم دانشگاه پیام نور شهرکرد با کسب ۲۵ امتیاز مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود که تیم دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری مدافع عنوان قهرمانی است.

مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان هم تیر ۱۴۰۰ در کشور بلاروس برگزار خواهد شد که چند نفر از پاورلیفتر‌های استان چهارمحال و بختیاری در تیم ملی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار