پاشایی: بازیکنی که صبحانه را در باشگاه ما صرف کرد، شب با یک تیم متمول قرارداد بست

مربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی فردای تیمش برابر صنعت نفت آبادان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌های باکیفیت نیم فصل اول لیگ ایران بود و با نتایجی که به دست آورد، نشان داد که تیم پرقدرتی است و کادر فنی قابل احترام و بازیکنان بسیار خوبی هم در اختیار دارد. تیم ما هم نشان داده که دست و پا بسته نیست و به دنبال کسب بهترین نتایج است. امیدوارم با آنالیز‌هایی که در هفته گذشته روی نقاط ضعف و قوت صنعت نفت انجام دادیم، فردا با ارائه یک بازی خوب بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

پاشایی درباره میزان رضایت بخش بودن جایگاه پیکان در نیم فصل اول، عنوان کرد: با توجه به بودجه و سرمایه تیم و بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، در کنار نتایج سال‌های گذشته، فکر می‌کنم نتایجی که گرفته‌ایم برای پیکان قابل قبول بوده اند. هر چند می‌توان گفت که برای تارتار جایگاه تیم در جدول قابل قبول نیست، اما من فکر می‌کنم با در نظر گرفتن شرایط و امکانات تیم، عملکرد ما در نیم فصل اول رضایت بخش بوده است. باید این را هم در نظر بگیریم که تیم را در ابتدای فصل ما نبستیم و برای حضور قدرتمند در  نیم فصل دوم باید روی نقاط ضعف و قوت کار کنیم و به ترمیم تیم بپردازیم.

مربی پیکان در خصوص عملکرد تیمش در نقل و انتقالات زمستانی گفت: در فصل نقل و انتقالات، جنگ نابرابری میان تیم‌هایی مانند پیکان و تیم‌های متمول لیگ برتری ایجاد شده است. ما پیش بینی می‌کردیم که نتوانیم در فصل نقل و انتقالات ستاره‌های تراز اول را جذب کنیم. به همین دلیل نگاه ویژه‌ای به استعداد‌های لیگ یکی داشتیم و بازیکنان این لیگ که در نیم فصل می‌توانستند از تیم هایشان جدا شوند را مد نظر داشتیم، اما متاسفانه زمانی که این بازیکنان به باشگاه آمدند، عده‌ای کارشکنی کردند. بازیکنی که صبح در باشگاه پیکان و همان جا صبحانه را صرف کرده بود، شب شام اعیانی خود را در جای دیگری صرف کرد و با یک تیم متمول‌تر، چند برابر رقم پیشنهادی ما قرارداد بست. 

او افزود: فکر می‌کنم این کار‌ها از نظر اخلاقی درست نیستند. ما در جنگ نابرابری قرار داریم و از همین جا درود می‌فرستم به غلام پیروانی که می‌گفت ما با تفنگ ساچمه‌ای به جنگ آر پی جی زن‌ها رفتیم. ما آن زمان فکر می‌کردیم که پیروانی شوخی می‌کند، اما اکنون می‌فهمم که او درد فوتبال ما را بیان می‌کرد. نمی‌توانیم با تیم‌های متمول برابری کنیم. از محمدی تشکر می‌کنیم که تمام تلاش خود را می‌کند، اما بودجه باشگاه ما واقعا محدود است و حتی نمی‌توانیم با بازیکنان ذخیره تیم‌های لیگ برتری که ممکن است در لیست مازاد باشگاه هایشان قرار بگیرند هم مذاکره کنیم. حتما باید به دنبال بازیکن سازی باشیم و از آکادمی بازیکن بیاوریم یا این که تا روز آخر نقل و انتقالات صبر کنیم و بازیکنانی را که با هیچ باشگاهی قرارداد نبستند، به خدمت بگیریم.

پاشایی در ادامه عنوان کرد: برای این وضعیت نمی‌توان از اصطلاح نقل و انتقالات استفاده کرد؛ زیرا باشگاه‌هایی مانند پیکان باید صبر کنند تا باشگاه‌های ثروتمند بازیکنانی که می‌خواهند را جذب کنند و هر بازیکنی در انتها باقی ماند، سهم تیم‌هایی مانند پیکان است که بودجه کم تری دارند. قطعا بازیکن خروجی خواهیم داشت. به هر حال برخی بازیکنان در نیم فصل اول بودند که نتوانستند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند. مربیگری هم یک کار سلیقه‌ای است و برخی بازیکنان در تفکرات تارتار جایی ندارند، اما برای آن‌ها در تیم‌های جدیدشان آرزوی موفقیت می‌کنم. 


بیشتر بخوانید

مس رفسنجان - استقلال؛ لشگر آبی به دنبال استخراج مس/ پرسپولیس- سایپا؛ خودرو سواری ارتش سرخ در صدر


مربی پیکان درباره نام بازیکنانی که در لیست مازاد هستند، گفت: نام این بازیکنان در اختیار باشگاه قرار گرفته و فکر می‌کنم بهتر است که باشگاه نام آن‌ها را اعلام کند.

او درباره اهداف تیمش برای نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: به اعتقاد من هدف تیم‌هایی مانند پیکان، حضور آبرومندانه در لیگ برتر است. ما به جام حذفی هم نیم نگاهی داریم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم. ان شاءالله در جام حذفی هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. درست است که باید به مصاف استقلال برویم و حریف ما یکی از تیم‌های پرافتخار فوتبال ایران است، اما ۲ بازی تا مصاف با استقلال باقی مانده و ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدواریم برابر استقلال بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

پاشایی درباره میزان امیدواری اش برای این که تیم پیکان نتایج نیم فصل اول را جبران کند و به منطقه امن جدول برسد، گفت: فکر می‌کنم همین حالا هم در منطقه امن جدول هستیم. به هر حال ۶ بازیکن تاثیرگذار فصل قبل از پیکان رفتند و همین تیم در فصل گذشته تا روز آخر برای ماندن در لیگ تلاش کرد. نمی‌توان گفت که نتایج بدی گرفتیم، اما امیدواریم بتوانیم بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم و نقاط ضعف تیم را ترمیم کنیم. برای نیم فصل دوم خیلی امید داریم و بازیکنان ما باید بتوانند بهتر بازی کنند و امتیازات بیشتری بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار