بهسازی و ترمیم جاده چال دیری در اندیکا

فرماندار اندیکا گفت: در صورت تامین اعتبار به مدت ۱۰ روز اداره امور عشایر شهرستان نسبت به بهسازی و ترمیم جاده چال دیری اقدام شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله نوذری فرماندار اندیکا به همراه جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی پس از پیاده روی ۴ ساعته و گذر از کوه‌های سخت و صعب العبور از روستای چال انجیر توابع بخش چلو بازدید به عمل آوردند.

نوذری فرماندار اندیکا گفت: تمام هم و غم ما و مسئولان دستگاه‌های اجرائی رفع محرومیت زدایی و گره گشایی مشکلات مردم به ویژه عشایر که ذخایر انقلاب و حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما هم ارادت خاصی نسبت به این قشر داریم.

او افزود: با توجه به پراکندگی و شرایط خاص جغرافیایی و ژئوپلتیکی اندیکا شکاف عمیق و مشکلات زیادی در سطح شهرستان وجود دارد و شواهد امر هم گویای این واقعیت است، ولی با این وضعیت نباید ناامید شد و به لطف خدا و با تمام توان در جهت آبادانی، پیشرفت و توسعه شهرستان تلاش خواهیم نمود.

نوذری بیان داشت: مقرر شد مکاتبه از طریق اداره امور عشایر شهرستان با اداره کل امور عشایر خوزستان در خصوص اخذ مجوزات لازم جهت مسیر شکافی منطقه چال انجیر از طریق مدیران کل استان از جمله منایع طبیعی، محیط زیست و میراث فرهنگی انجام و پیگیری شود.

 فرماندار اندیکا ادامه داد: مصوب شد در صورت تامین اعتبار به مدت ۱۰ روز اداره امور عشایر شهرستان نسبت به بهسازی و ترمیم جاده چال دیری اقدام نمایند؛ و ساخت مدرسه آموزشی، احداث سرویس بهداشتی، مساعدت در امر معلولان و مددجویان و…در دستور کار مدیران مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.