معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی :

شاعران خراسان شمالی «مسافر باران» می شوند

رضا رضایی گفت : شاعران و خاطره گویان خراسان شمالی مهمان محفل شعر و خاطره «مسافر باران» می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان این که این محفل از مجموعه برنامه‌های یادواره ۱۷ هزار زن شهیده است گفت : این مراسم فردا با حضور ۸ تن از بانوان شاعر و خاطره گو در سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید 


رضا رضایی با اشاره به این که در آستانه برگزاری یادواره ۱۷ هزار زن شهیده یک سری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در قالب بزرگداشت بانوان شهیده برگزار می‌کنیم  گفت :  محفل شعر و خاطره «مسافر باران» در زمره یکی ازاین  فعالیت هاست.

او گفت : فائزه رمضانی، فاطمه وحدانی، منیژه درتومیان، مینا سهیلی، معصومه وحدانی، آرزو شیرین زبان و ناهید نودهی با محتوای دفاع مقدس و ایثار و شهادت به شعرخوانی و «منصورخانی» از بانوان رزمنده به نقل خاطره از دوران دفاع مقدس می‌پردازند.

او با بیان این که این محفل با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری خراسان شمالی و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شودافزود : بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان برای پاسداشت و نکوداشت مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها و فداکاری‌های بانوان شهیده و گام برداشتن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف شکل گیری این رویداد ادبی است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.