قهرمانان فارسی آماده حضور در مسابقات پارتیراندازی امارات

دو تیرانداز شیرازی به اردوی تیم ملی پاراتیراندازی ایران دعوت شدند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت: دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان از روز جمعه ۱۵ اسفندماه با حضور هفت ورزشکار به میزبانی تهران آغاز می شود که ساره جوانمردی و سمیرا ارم دو قهرمان استان فارسی هم در این اردو حضور خواهند یافت.

او، بیان کرد: این اردو تا ۲۵ اسفندماه زیر نظر حسین امیری سرمربی و زینب آقاعلی اکبری مربی تیم ملی پاراتیراندازی ادامه می یابد.

تیم ملی پاراتیراندازی ایران پس از پایان این اردو عازم رقابت های جام جهانی العین امارات می شود.

رقیه شجاعی از زنجان ، مهدی زمانی، و سیدمحمدرضا میرشفیعی از تهران ، خدیجه رستمی از خوزستان و محمود باقرنژاد از سمنان دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان کشورمان هستند.

ساره جوانمردی و سمیرا ارم اردیبهشت ماه ۹۷ در مسابقات جهانی کره جنوبی در ماده تپانچه بادی ۱۰متر (P۱) و تپانچه خفیف ۵۰ متر (P۴) ، موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شدند.

ساره جوانمردی متولد ۱۷ آذرماه ۱۳۶۳ در شهر شیراز که دو مدال طلای پارالمپیک ریو و مدال برنز پارالمپیک لندن را در کارنامه دارد و حالا در پی کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو است.

سمیرا ارم هم که متولد ۲۲ شهریور ۱۳۶۴ در شیراز است در پارالمپیک ریودوژانیرو حضور داشت اما موفق به کسب مدال نشد و حالا در آستانه دومین حضور در بازی های پارالمپیک بسیار به کسب مدال و افتخار آفرینی برای ایران است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار