جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

رزمایش آمران سلامت در قالب طرح شهید سلیمانی در حال برگزاری است

سرهنگ پاسدار موسوی گفت: با توجه به شدت گرفتن ابتلای بیماری کرونا، رزمایش آمران سلامت در قالب طرح شهید سلیمانی در اندیمشک در حال برگزاری است.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شدت گرفتن ابتلا بیماری کرونا در سطح خوزستان واهمیت استفاده از ماسک از سوی شهروندان، نذر و توزیع ماسک در حال اجرا است و برای پیشگیری از این بیماری، بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در پایگاه‌های مقاومت و در قالب طرح شهید سلیمانی اقدام به توزیع ماسک کردند.

او افزود: این اقدام در مناطق پرتردد به خصوص بازار مرکزی و بازار کوی شهدا تحت عنوان رزمایش آمرین سلامت انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار موسوی ضمن تشکر از همه مردم که نسبت به رعایت اصول بهداشتی و شیوه نامه‌های بهداشتی لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا همکاری میکنند، ادامه داد: از همه مردم درخواست می‌شود تا پایان این بیماری مرگبار نسبت به رعایت اصول بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان داشت: پایگاه‌های بسیج اندیمشک در طرح شهید سلیمانی به خوبی نقش آفرین هستند و روزانه در قالب تیم‌های نظارتی، مراقبتی و حمایتی به مقابله با بیماری کرونا، اقدام می‌کنند.

سرهنگ پاسدار موسوی تصریح کرد: با همکاری مردم و مسئولان بیماری کرونا کنترل خواهد شد و هر جا که مردم پای کار بوده و در اصول بهداشتی پیش قدم بوده اند، موفقیت حاصل شده است و از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی تاکنون بیش از ۱۵ هزار ماسک میان شهروندان اندیمشکی توزیع شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.