رونق ورزش کارگری در یزد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بر اجرای تبصره ۲ ماده ۳۸ به منظور رونق ورزش کارگری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در برنامه ششم توسعه این فرصت به واحد‌های تولیدی داده شده تا با استفاده از ابزار‌های قانونی بتوانند برای ارتقاء سطح سلامت کارگرانشان در زمینه ورزشی هزینه کنند.

او با بیان اینکه ۶۰ درصد جامعه استان یزد را قشر شریف کارگران تشکیل می‌دهند افزود: در دوران کرونا و پس از آن جامعه استان به خصوص جامعه کار و تولید نیازمند نشاط اجتماعی و شادابی جسم و روح است لذا تبصره ۲ ماده ۳۸ این فرصت را به واحد‌های بزرگ معدنی و تولیدی استان می‌دهد تا در ورزش کارگری استان اقدامات موثری را انجام دهند.

تشکری ایجاد و گسترش فضا‌های ورزشی، تفریحی و رفاهی برای کارگران استان را از جمله مسئولیت‌های اجتماعی این واحد‌ها برشمرد و اظهار داشت: واحد‌های تولیدی همچون چادرملو در مباحث مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی نقش ایفا کرده اند و جا دارد از حمایت‌ها و کمک‌های مدیریت این مجموعه در رابطه با کرونا تقدیر و تشکر کنم.

تشکری در پایان خاطر نشان کرد: در اکثر شهرستان‌های استان این اداره کل دارای مجموعه‌های فرهنگی، رفاهی و ورزشی جهت استفاده از کارگران است که مدیران واحد‌های تولیدی می‌توانند با قرارداد‌هایی که با این مجموعه‌ها منعقد می‌کنند، به رونق ورزش کارگری استان کمک کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار