در شبانه روز گذشته:

۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۲۵۶ نفر با علائم کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی بوعلی سینای همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در شبانه روز گذشته ۲۵۶ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۱۲ نفر از آن‌ها با تست مثبت کرونا بستری شدند.

او  با بیان اینکه هم اکنون حال ۳۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان وخیم است افزود: با اضافه شدن ۱۲ بیمار کرونایی بستری شده شمار بیماران کرونایی بستری شده در استان به ۱۰ هزار و ۴۷۱ نفر رسید.                 

طاهری ادامه داد: در شبانه روز گذشته یک بیمار کرونایی استان هم جان باخت تا شمار بیماران فوت شده از کرونا در استان به هزار و ۵۲۴ نفر برسد.

او اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کووید ۱۹ تاکنون در شهرستان اسدآباد ۳۷۹ نفر، بهار ۶۱۴ نفر، تویسرکان ۶۶۶ نفر، رزن ۴۵۵ نفر، درگزین ۱۹۷ نفر، فامنین ۱۸۳ نفر، کبودراهنگ ۶۶۷ نفر، ملایر هزار و ۹۱۹ نفر، نهاوندهزار و ۱۵۴ نفر و همدان ۳ هزار و ۹۶۰ نفر به این ویروس مبتلا و بستری در بیمارستان‌ها شده اند.

او اضافه کرد: تاکنون ۲۷۷ غیر هم استانی هم در بیمارستان‌های استان برای ابتلا به ویروس کرونا بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.