عزیزی خادم: سازمان لیگ قلب فدراسیون فوتبال است

رئیس فدراسیون فوتبال درباره وظایف و شرایط سازمان لیگ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند، کاظم طالقانی، منصور قنبرزاده، طهمورث حیدری و محمدرضا کشوری فرد در سازمان لیگ فوتبال ایران حاضر شدند.

حیدر بهاروند رئیس سازمان اظهار داشت: عزیزی خادم ۴ سال در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور داشته و با فوتبال کاملا آشنایی دارد. سازمان لیگ محور برگزاری مسابقات فوتبال در کشور است و سالیانه حدود ۵ هزار مسابقه برگزار می‌کند. فصل گذشته با ایجاد شرایط کرونایی و در روز‌هایی که اکثر فدراسیون‌های ورزشی مسابقات خود را تعطیل کردند سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌ها مسابقات لیگ برتر را برگزار کرد و الگویی برای سایر فدراسیون‌ها شد و در این فصل نیز مسابقات باشگاهی در تمامی رده‌های لیگ برتر تا لیگ یک، دو و دسته سوم در حال برگزاری است.

عزیزی خادم:سازمان لیگ قلب فدراسیون فوتبال است

عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نیز اظهار داشت: باید از بهاروند ریاست سازمان لیگ تشکر کنم. باید همواره نگاهی آگاهانه، واقع گرایانه به  موضوع‌ها داشت. یکسال گذشته یکی از سخت‌ترین سال‌های فوتبال کشور بوده است. به غیر از بحث انتشار ویروس کرونا و مشکلات برگزاری مسابقات، بهاروند سرپرستی فدراسیون فوتبال را نیز برعهده داشت و صبورانه و با تدبیر مسائل را مدیریت کرد.

عزیزی خادم تصریح کرد: من و بهاروند اعتمادی متقابل و کامل به یکدیگر داریم. فدراسیون فوتبال نقش استراتژیک در فوتبال دارد. اصل و قلب فوتبال سازمان لیگ است. برگزاری حدود ۵ هزار مسابقه کار بسیار بزرگی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار