نویدکیا: ما با استفاده از تک موقعیت‌ها برابر گل گهر پیروز شدیم/ قلعه نویی تیم خوبی برای سپاهان جمع و جور کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: من از طرف خودم، مجموعه بزرگ سپاهان و هواداران درگذشت کرانچار را به خانواده او تسلیت می‌گویم. بعضی از افراد با گفتار و نوشتارشان در حق او انسانیت نکردند، اما من خیلی چیزها  از او یاد گرفتم. رفتار با بازیکنان و نوع برخورد با باشگاه و هواداران را از کرانچار یاد گرفتم و این مربی  واقعا "جنتلمن" بود. پذیزش این موضوع برایمان خیلی سخت بود.

او ادامه داد: ۲ تیم خیلی خوب همدیگر را آنالیز کرده بودند. به راحتی نمی‌شد حدس زد چه تیمی می‌تواند موقعیت سازی کند و برنده بازی باشد. دقایقی ما بهتر بازی کردیم و دقایقی آن‌ها خوب بودند. نیمه اول خیلی خوبی  نداشتیم، اما به مرور زمان بهتر شدیم.

نویدکیا گفت: واقعا گل گهر تیم خیلی خوبی بود. در نیمه اول ۲ تعویض اجباری داشتند، اما خیلی خوب بازی کردند. سعی کردیم در نیمه دوم به بازی سرعت بدهیم. خدا را شکر از معدود موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و در نهایت  توانستیم این بازی سنگین را ببریم.

سلمانی یکی از استعدادهای فوق العاده فوتبال ایران است 

سرمربی سپاهان درباره  یاسین سلمانی گفت: من  برابر ذوب‌آهن چند دقیقه به او بازی دادم و گل زد. سلمانی  ۱۸ ساله است و  از آکادمی خودمان آمده و کم کم به او شانس می‌دهم که خودش را نشان بدهد. او کاپیتان تیم ملی جوانان و یکی از استعداد‌های فوق‌العاده فوتبال ایران است.

او افزود: سلمانی را باید  حفظ کنیم و بتوانیم از نظر فنی او را به سمت پیشرفت ببریم. سلمانی در بهترین تیم‌های اروپایی هم می‌تواند بازی کند و  این پتانسیل را دارد. البته باید بداند هرچه بازی می‌کند کارش سخت‌تر می‌شود، چون وارد رقابت با بازیکنانی می‌شود که مدت‌ها است بازی می‌کنند. سلمانی باید همین طور رو به جلو ادامه بدهد و از مبارزه نترسد. به طور حتم  در آینده از او بیشتر می‌شنویم.

نویدکیا بیان کرد: دلم می‌خواست، چون با گل‌گهر بازی کردیم از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم. قلعه نویی تیم خوبی را در سال‌های گذشته  با جذب بهترین نفرات به وجود آورد. از روزی که به سپاهان  آمدم واقعا نفرات خیلی خوبی داشتم، تنها کاری که کردم این بود که تغییرات را به حداقل رساندم که مشکلی برای تیم پیش نیاید. من فقط در حد ۳، ۴ نفر به تیم اضافه کردم. به طور حتم گل گهر با این بازی در آینده نتایج خیلی خوبی می‌گیرد  و  امیدوارم موفق باشند.

سرمربی سپاهان خطاب به هواداران این تیم گفت: باید راهمان را به سمت جلو ادامه بدهیم تا در نهایت شرایط خوبی را برای سپاهان ایجاد کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار