تسهیلات مالیاتی برای «صورت زخمی» و ۲۱ پروژه سینمایی در کالیفرنیا

۱۱ فیلم استودیویی و ۱۱ فیلم مستقل از برنامه تشویقی مالیاتی در ایالت کالیفرنیا بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، یک سال است که صنعت فیلمسازی آمریکا در تعطیلی به سر می‌برد و اکنون برنامه‌هایی برای بازگشت هالیوود به فیلمسازی در نظر گرفته شده است.

هیئت فیلم کالیفرنیا اعلام کرد که ۲۲ فیلم سینمایی برای بهره‌مندی از برنامه تشویقی مالیاتی در این ایالت انتخاب شده‌اند. این فیلم‌ها شامل ۱۱ اثر مستقل و ۱۱ فیلم استودیویی می‌شوند که از نظر ژانر‌ و لوکیشن‌ و بودجه در بازه گسترده‌ای قرار دارند.

در میان برجسته‌ترین این پروژ‌ها، می‌توان به فیلم «سیل می‌آید» به نویسندگی سایمون کینبرگ و کارگردانی جیسون بیتمن اشاره کرد. فیلم «کیمی» استیون سودربرگ برای HBO Max با بازی زوئی کراویتز و بازسازی «صورت زخمی» محصول کمپانی یونیورسال به نویسندگی برادران کوهن هم از جمله این آثار هستند. از دیگر آثاری که مشمول این اعتبار مالیاتی شده اند، می‌توان به «جنگ اشلی» و «رسوا» اشاره کرد.

در مجموع برآورد شده است که این ۲۲ فیلم بودجه‌ای ۴۳۰ میلیون دلاری خواهند داشت. در میان فیلم‌های مستقل هم فیلم «رسوا» با ۹.۹۵ میلیون دلار بودجه خواهد داشت.

تخمین زده می‌شود که این پروژه‌ها ۲۵۴۶ نفر از افراد مرتبط با تولید، ۶۹۵ بازیگر و ۲۶۱۳ بازیگر سیاه لشکر را دست به کار کند. فیلمبرداری این پروژه‌ها روی هم ۷۱۸ روز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.