کرونای انگلیسی به همدان آمد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی نخستین مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در همدان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به شناسایی نخستین مورد کرونای انگلیسی در شهر همدان ،گفت: با توجه به انتشار و گردش ویروس کرونای انگلیسی در بیشتر نقاط کشور رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت جدی و به عنوان مسئولیت اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

او با بیان اینکه نخستین مورد کرونای انگلیسی در استان همدان مشاهده شده است، گفت: نمونه آزمایش این فرد به همراه نمونه آزمایش چند فرد مشکوک دیگر برای تایید ابتلا به کرونای به تهران هم ارسال شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان تب، خستگی و  تنگی نفس ر ا از علائم بیماری کرونای انگلیسی اعلام کرد و افزود :همه سنین به ویژه جوانان در معرض خطر ابتلا به این ویروس هستند و رعایت شیوه نامه های بهداشتی  برای همه مردم الزامی است.

طاهری با بیان اینکه شیوع این بیماری در روزهای پایانی سال و فروردین بیشتر خواهد بود بر تداوم استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و مسافرت در شرایط حاضر تاکید کرد.

او مسافرت را مهمترین عامل انتشار گسترده ویروس کرونای انگلیسی دانست و افزود: برای جلوگیری از گردش کرونای انگلیسی از رفتن به مهمانی و پذیرش مهمان خودداری کنید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه راهکار‌های پیشگیری از کرونای انگلیسی مشابه کرونای شایع است، از مردم درخواست کرد که سبک زندگی مقابله با کرونا را دنبال کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
فعلا آمار فوتی های کرنا روزانه در ایران خیلی پایین است به هیچ نوع ومارکی از کرنای فعلی اعتباری نیست
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۴۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
خدا کمک کنه ...مردم باید شیوه نامه ها را رعایت کنند
آخرین اخبار