بخشدار بستان:

مردم مهم‌ترین نقش آفرینان در جبهه مقابله با کرونا هستند/ واحد‌های صنفی متخلف پلمب شوند

هاشمی زاده با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در بخش بستان گفت: مردم نقش مهمی در مدیریت بیماری کرونا ایفا می‌کنند.

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله کرونا ویروس گفت: مردم مهم‌ترین نقش آفرینان در جبهه مقابله با کرونا هستند و به همین دلیل باید در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همکاری بیشتری داشته باشند.

او تنها راهکار موثر در جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس را رعایت بهداشت، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، پرهیز از تردد‌های غیرضروری درون و برون شهری و خودداری از حضور در مراسم عروسی، عزا و دورهمی‌ها عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی امکان تزریق واکسن کرونا برای عموم شهروندان وجود ندارد و گروه‌های دیگر در اولویت واکسیناسیون هستند.

هاشمی زاده با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی همگی در جبهه مقابله با کرونا و جهاد برای حفظ سلامتی مردم قرار گرفته ایم، اظهار کرد: با احدی که سلامت مردم را در خطر بیندازد تعارف نداریم و با متخلفان برخورد شدید و قانونی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم وضعیت قرمز و بحرانی را به شرایط عادی تبدیل نماییم.

بخشدار بستان با تاکید بر تلاش دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها در حفظ سلامتی مردم و تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کادر پزشکی و درمان بیان داشت: هرگونه بی‌توجهی و کم‌کاری در این بخش، تبعات بسیار منفی و جبران ناپذیری به دنبال دارد، البته در حوزه مدیریت بیماری کرونا کار از هشدار، تذکر و اخطار گذشته و زمان عمل است.

او مصوبات ستاد کرونا را حکم قانون دانست و تصریح کرد: اعضای ستاد با همکاری اصناف موظف هستند با افرادی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد کرده و واحد‌های صنفی متخلف در این حوزه را پلمب کنند، البته بی توجهی اصناف و بازاریان فعال در بستان رضایت بخش نیست و قانون گریزی اصناف علاوه به خطر انداختن سلامتی آنها، به ضرر شهروندان نیز خواهد بود.

هاشمی زاده در پایان گفت: با برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی در این شرایط کرونایی و بحرانی و براساس مصوبات کشوری برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.