مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان:

شهروندان جهت پیشگیری از پیک جدید بیماری با جامعه سلامت شهرستان همکاری نمایند

دانش نژاد گفت:شهروندان ایوانی جهت پیشگیری از پیک جدید بیماری کرونا با جامعه سلامت شهرستان همکاری نمایند.

دانش نژاد مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  گفت : خطر شیوع کرونای انگلیسی دور از انتظار نیست و اگر مردم موارد بهداشتی را رعایت نکنند ممکن است شیوع این ویروس نیز فراگیر شود.

او ادامه داد : عادی‌انگاری شرایط ایجاد شده می‌تواند آینده شهرستان را تحت‌الشعاع قرار دهد، مردم باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به جد در دستور کار خود قرار دهند و بازار‌ها و فروشگاه‌های بزرگ نباید باعث ازدحام جمعیت و شلوغی شود و اداره صمت و اتاق اصناف با همکاری اداره بهداشت باید بر این موضوع نظارت کنند.

دانش نژاد  با بیان اینکه همچنان سفر به شهر‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است، اظهار کرد: مسافران برای سفر به مقاصد گوناگون در کشور باید ابتدا در سامانه ملی ستاد سفر ثبت نام کنند و کد رهگیری دریافت کنند، علاوه بر آن مسافران باید در مقصد خود در اقامت‌گاه‌های تحت نظارت بهداشت و درمان استقرار یابند.

او با تاکید بر گسترش خدمات غیرحضوری در ادارات گفت: در ایام پایانی سال باید تمهیداتی اندیشیده شود تا در ادارات شلوغ، حدالامکان خدمات بصورت غیرحضوری به شهروندان ارائه شود و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود تا مجددا شاهد رشد تعداد مبتلایان نباشیم.

ایشان همچنان بهترین روش برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس (شستن دست‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده صحیح از ماسک) و همچنین اجتناب از تجمع و دورهمی‌ها و تردد‌های غیرضروری بیان کردند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.