پای قزوین به فرودگاه پیام کرج باز می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: قزوین از ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام برای صادرات استفاده کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پرهام رضایی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با بیان این که استان قزوین از ظرفیت فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام برای حمل و نقل و صادارت کالا استفاده کند، گفت: قانون اتاق بازرگانی نیاز به اصلاح دارد.

او افزود: البرز و قزوین دو استان همجوار هم هستند و دغدغه و وجه اشتراک بسیاری باهم دارند.

رضایی با اشاره به این که اتاق بازرگانی تربیون بخش خصوصی است، گفت: در این راستا می‌طلبد که در آستانه سال جدید در جهت گسترش روابط اقتصادی، برنامه‌های مشترکی را اتاق‌های بازرگانی البرز و قزوین پیش بینی و دنبال کنند.

او با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات مشترک همچون شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، نشست هیئت نمایندگان و جلسات کمیسیون‌های تخصصی، افزود: اتاق‌های بازرگانی می‌توانند در جلسات مشترک بر اساس خروجی دستور این جلسات، مسائلی را برای شرح در جلسات اتاق ایران مطرح کنند تا شاهد اتفاقات خوب برای دو استان البرز و قزوین باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در بخش دیگری با بیان این که منطقه ویژه اقتصادی پیام یک ظرفیت خوب در البرز است، گفت: اتاق‌های بازرگانی البرز وقزوین می‌توانند اقدامات مشترکی در حوزه فعالیت‌ها در این منطقه داشته باشند؛ زیرا شرکت‌های سرمایه گذاری خوبی در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شده و فعالیت دارند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.