یک مقام مسئول خبر داد؛

اقساط ۶۰ ماهه برای تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی مسکن

مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی مسکن با نرخ کارمزد ۴ درصد و با اقساط ۶۰ ماهه به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه در این بانک یک شبکه به نام شبکه توسعه اجتماعی رسالت با ۵ میلیون عضو وجود دارد، گفت: از بین اعضای این شبکه با همت یکسری از حامیان اعم از حقیقی و حقوقی متقاضیانی که مشمول مقررات وزارت راه و شهرسازی می‌شوند، می‌توانند از این وام استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: سقف پرداخت این تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد است و طبق توافقی که انجام شده این تسهیلات به ۵۰ هزار واحد تعلق می‌گیرد و تا ۶۰ ماه قسط بندی می‌شود.

به گفته حسین زاده این تسهیلات قرض الحسنه است و اقساط سبکی هم دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در قالب این تفاهم نامه این تسهیلات برای دهک‌های یک تا ۳ درآمدی اجرایی خواهد شد، افزود: این تفاهم‌نامه در راستای طرح مسکن ملی و در قالب توسعه مسکن ارزان‌ قیمت انجام شده است.

حسین زاده با اشاره به اینکه بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است تا به ۵۰ هزار نفری که جزو دهک‌های کم‌درآمد جامعه هستند (دهک‌های یک تا ۳) ۱۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد تعلق بگیرد، افزود: در اجرای این طرح، خانوارهای کم‌درآمد تازه ازدواج‌ کرده و سرپرست خانوارهایی که دارای ۳ فرزند و بیشتر هستند در اولویت هستند.

معاون وزیر راه وشهرسازی در پایان بیان کرد: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، اسامی افرادی که در اولویت دریافت این وام‌ها و مشارکت در این طرح هستند از سوی معاونت مسکن و ساختمان به بانک اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ملی ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار