جهانگیری:

جوانان باور کنند می‌توان از سختی‌ها عبور کرد

معاون اول رئیس جمهور گفت: نقش انتخاب افراد برتر، الگو سازی برای جوانان است تا باور کنند می‌توانند از سختی‌ها عبور کنند.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در پنجمین دوره اعطای نشان امین الاضرب بیان کرد: از اقدامات ارزشمند اتاق متشکرم از جمله یاد کردن از صاحب نامان بخش صنعت. کسانی که برای آینده کشور تلاش کردند و عمر و سرمایه خود را برای این موضوع صرف کردند.

او گفت: هر کدام از ما با موانعی رو به رو می‌شویم و همین جا تفاوت انسان‌های بزرگ مشخص می‌شود. انسان‌های بزرگ در سختی‌ها کارهای بزرگی انجام داده اند و همین باید به عنوان سرمایه به نسل جوان معرفی شود. نقش انتخاب افراد برتر، الگو سازی برای جوانان است تا باور کنند می‌توانند از این سختی‌ها عبور کنند.

معاون اول رئیس جمهور در پایان گفت: مشکلات را هر کسی می‌تواند مطرح کند، دروغ بسازد، بر مشکلات تاکید کند اما تولید کننده و صنعت گر همواره ساختن و ترسیم آینده برای خوبی‌های کشور است. صنعت گر کسی است که از دل سختی‌ها کارهایی نو  یادگار می‌گذارد. می‌توان از دل سختی‌ها و ویرانی‌ها، عمران و آبادانی به وجود آورد. با تمام مشکلات امروز کشور عده‌ای ایستاده‌اند و کشور را سرپا نگه داشته‌اند. این سختی‌ها تمام خواهد شد و با همراهی نسل جوان و تجارب پیشینیان اینده روشنی خواهیم داشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار