پیام‌های دریافتی در دوازدهم اسفند ماه؛

از افزایش شهریه دانشگاه آزاد تا نبود داروی ارزان قیمت فنی توئین در بازار

پیام‌های رسیده در تاریخ دوازدهم اسفند ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


درخواست

با سلام و عرض ادب

ما از نیرو های پیمانکاری شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری هستیم 18 ماه هست ک حقوق نگرفتیم و دو ماه پیش یک ماه حقوق از سال 1398 را به ما دادند و از حقوق سال 1399 دریافت نکردیم و از آبان ماه بیمه نداریم

مگر ما ادم نیستیم

مگر در این دوران کرونا و اقتصادی می شود زندگی کرد

چقدر باید شرمنده خانواده باشیم و خجالت بکشیم

پیگیری کنید


ضرورت تعیین وضعیت پرسنل قراردادی و کار معین بانک سپه

به استحضار می‌رساند بانک سپه در پی کسب مجوز جهت تبدیل ۳۱.۰۰۰ نفر از نیروهای ادغامی از ۵ بانک انصار و قوامین و .... به خدمات کشوری می‌باشد در حالی که ۳.۱۰۰ نفر یک دهم نیروهای قراردادی مستقیم خودش همچنان بلاتکلیف بوده و هیچ اقدامی تاکنون برای تعیین وضعیت این پرسنل صورت نپذیرفته است.لطفا پیگیری بفرمائید.


حقوق ودستمزد کارگران

چرا حقوق و عیدی کارگران انقد دیر واریز می شود چرا کسی پیگیری نمی کند، لطفا پبگیری کنید


افزایش شهریه بالینی آزاد

با سلام شهریه واحد پایان نامه ارشد بالینی دانشگاه آزاد از ۶ میلیون به ۱۲ میلیون تغییر پیدا کرده  ما ورودی ۹۸ بودیم و سال ۹۹ روانشناسی به عنوان زیرگروه پزشکی معرفی کردند و الان ما باید شهریه پزشکی را بدیم در صورتی که زمان ثبت نام همچین موضوعی نبوده است


اضافه کاری کارکنان ادارات آموزش و پرورش استان ها

کمتر از سه هفته مانده به پایان سال 99 ، وزارت آموزش و پرورش کلیه اضافه کاری ها، حق ماموریت ها و پرداختی های رفاهی خود من جمله عیدی از بابت روز زن و روز مرد و ... به کارکنان شاغل در وزارت آموزش و پرورش و همچنین ادارات آموزش و پرورش استان تهران پرداخت کرده ولی بقیه استان ها فقط سه ماه اضافه کاری دریافت کرده اند و بیش از چهار سال است که ریالی حق ماموریت و رفاهی دریافت نمیکنند. با عنایت به ایام کرونا و حضور پر استرس پر خطر و جان بر کف کادر اداری آموزش و پرورش استان ها در محل خدمتشان و گرانی های بیش از حد آیا این عدالت است که وزارتی ها همه جوره جیبشان را پر کنند ولی کارکنان همان دستگاه در استان ها ماه ها و سال ها چشم به راه حقشان در این شرایط سخت باشند؟ گفتنی است حتی معلمانی که اضافه تدریس دارند در سال تحصیلی جدید هیچگونه حق الزحمه دریافت نکرده اند و فقط مسئولین وزارتی شخص وزیر و معاون توسعه منابع وزارت هر روز با وعده های توخالی دل این قشر زحمت کش را بیشتر زخم می نمایند.


تعویق آزمون وکالت به بهار 1400

خواهشا پیگیر تعویق آزمون وکالت به بهار 1400 از ستاد کرونا باشید معلوم نیست این آزمون که قراره فقط در مراکز استان ها برگزار بشه اونایی که در خوزستان هستند چطور باید به اهواز بیان آن هم به قول استاندار خوزستان ممنوعیت تردد بین شهری به شدت در حال اجراست. آیا در این شرایط حق داوطلبان آزمون ضایع نمی شه؟


نبود داروی ارزان قیمت فنی توئین دربازار

باسلام لطفا نبود داروی فنی توئین در داروخانه های سراسر کشور را بررسی کنید.

به خاطر یک داروی ارزان قیمت باید کل کشور رو بگردیم آخه


قشر بازنشسته نظامی

با سلام . وخدا قوت ، لطفا درمورد موضوع مدرک تحصیلی دریافت شده درحین خدمت  کارکنان بازنشسته نظامی ارتش ومحاسبه شدن درسیستم تامین اجتماعی هم هم رسیدگی وپیگیری گردد باتشکر.


بورس

سلام چرا هیچکی درباره اتفاقات اخیر بورس و پول سوزی مردم توسط دولت و عواملش هیچ گزارش و حرفی نمیزنه و کاری نمی کنه چرا


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
کل دارو خانه ها رو گشتم این فنی تویین نیست یکی یه کاری بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
ا
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۵:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
با سلام وتشکر ازباشگاه خبرنگاران درمورد پی گیری پیام مخاطبان ،
آخرین اخبار