امکان وارد کردن استیکرهای متحرک به واتساپ

گفته شده که واتساپ در حال ارائه ویژگی جدیدی به کاربران است که با استفاده از آن می توانند بسته‌های برچسب متحرک سفارشی را به این پیامرسان وارد کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای کسانی که با سیاست حفظ حریم خصوصی WhatsApp موافقت کرده تا بتوانند همچنان از این برنامه استفاده کنند، این پیامرسان ویژگی‌های جدیدی را طی چند روز آینده ارائه می‌دهد. برای مدت زمان طولانی، واتساپ فقط به کاربرانش اجازه می‌داد از بسته‌های برچسب موجود از طریق برنامه خود استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


فعلا سه کشور این ویژگی را دریافت می‌کنند

گزارش شده که WhatsApp در حال ارائه ویژگی است که به کاربر امکان می‌دهد بسته‌های برچسب متحرک سفارشی را وارد این پیامرسان کند. گفته می‌شود که این ویژگی در WhatsApp نسخه 2.21.3.19 یا جدیدتر در Android و 2.21.31.2 یا جدیدتر در iOS در برزیل، هند و اندونزی ارائه می‌شود. این ویژگی به کاربران واتساپ اجازه می‌دهد برچسب‌های متحرک سفارشی را مستقیماً به برنامه پیام رسان وارد کنند که می‌توانند به مخاطبین دیگر ارسال شوند. در این گزارش آمده که اگر این ویژگی در کشور‌های فوق الذکر در دسترس نباشد، ممکن است ۲۴ ساعت طول بکشد تا نمایش داده شود.

برنامه Sticker Maker برای ساخت استیکر

در این گزارش از یک برنامه سوم به نام Sticker Maker (فروشگاه App | Google Play) نام برده شده که به کاربر امکان می‌دهد بسته‌های برچسب ثابت و متحرک ساخته و به WhatsApp اضافه کند. لازم به ذکر است که برای وارد کردن بسته‌های برچسب متحرک به WhatsApp، نسخه پولی Sticker Maker لازم است. روند ایجاد و وارد کردن بسته برچسب متحرک عمدتا همان روشی است که در برچسب‌های ثابت وجود دارد.

امکان وارد کردن استیکرهای متحرک به واتساپ

واتساپ قبلا به کاربران این امکان را داده بود تا استیکر‌های ثابت را به این پیامرسان اضافه کنند تا در گپ‌ها مورد استفاده قرار گیرند، اما قابلیت افزودن بسته‌های برچسب متحرک جدید است. کاربران برای استفاده از این ویژگی باید مطمئن شوند که از نسخه 2.21.3.19 در Android یا 2.21.31.2 در iOS یا نسخه جدیدتر استفاده می‌کنند، در غیر این صورت باید نسخه جدیدتر واتساپ را از فروشگاه‌های مربوطه به روز کنند. همانطور که گفته شد، نمایش این ویژگی حتی در آخرین نسخه ممکن است ۲۴ ساعت طول بکشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار