نماینده خلخال گفت: نمایندگان با رفتار و گفتارشان نباید ناامیدی را به بیرون از مجلس تزریق و خوراک بی‌بی‌سی و VOA را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید غنی نظری نماینده خلخال و کوثر در صحن علنی نوبت شب  طی تذکری مبنی بر حفظ شأن مجلس گفت: آنچه صبح در مجلس پیش آمد و رفتار‌های تندی که اتفاق افتاد، نه برای افکار عمومی و نه برای مجلس قابل قبول بود. پارلمان کاملا ًدموکراتیک اداره می‌شود. ما انسان‌ها باید وجدان و عدالت داشته باشیم، درست است که می‌توانیم که طبق قانون اظهار نظر کنیم، اما همه حرف‌ها را همه جا نباید گفت. اینکه گفته می‌شود مجلس را تبدیل به پادگان می‌کنید، شأن مجلس را پایین می‌آورد. نمایندگان نباید ناامیدی را به بیرون از مجلس تزریق و خوراک بی‌بی‌سی و voa را فراهم کنند.

وی ادامه داد: بنده چاپلوس نیستم؛ امیرالمؤمنین(ع) فرمودند به صورت چاپلوسان خاک بپاشید. کسانی که برای برخی نمایندگان به به و چهچه می‌کنند، هیچ گونه علاقه‌ای به مجلس ندارند و می‌خواهند پارلمان را تخریب کنند. نباید خودزنی کنیم، به اندازه کافی مجلس را تخریب می‌کنند. رئیس دفتر و مشاور فرهنگی رئیس جمهور فقط برای مجلس توییت می‌زنند تا تخریب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار