سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برگزاری مجامع سراسری شرکت‌های استانی سهام عدالت به تعویق افتاد

حیدری گفت: برگزاری مجامع سراسری شرکـت‌های استانی سهام عدالت که قرار بود ۲۰ اسفند برگزار شود،به تعویق افتاد.

حیدری سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی در گفت و گو با  خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در رابطه با جزئیات به تعویق افتادن انتخابات هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی ، اظهار کرد: در پشت پرده انتخابات هیئت مدیره شرکت های استانی سهام عدالت، تخلفاتی رخ داده بود که خوشبختانه مسئولان از آن مطلع شده اند.

او ادامه داد: پس از اطلاع رسانی های متعدد کانون سرمایه گذاری استانی ، بررسی های لازم طی امروز و دیروز در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت که ماحصل این اقدامات علاوه بر به تعویق افتادن بحث انتخابات، سبب بررسی مجدد روند انتخابات ۲۰ اسفند در شورای عالی بورس شد.

حیدری تاکید کرد : شرکت های سرمایه گذاری استانی قرار است پس از ایجاد بستر های مناسب برای مشارکت همه مردم در مجامع نسبت به برگزاری مجامع باتوجه به قانون تجارت اقدام کنند .

او گفت: این انتخابات به شرط تنظیم درست بستر های مناسب انتخاباتی به سال ۱۴۰۰ موکول شد، موضوع اصلی آن است که اگر همه ما به قانون مراجعه کنیم و مطابق آن گام برداریم و از ظرفیت شرکت های استانی استفاده کنیم قطع به یقین چالش های انتخابات هیئت مدیره استانی رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار