رضایی در نشست خبری مطرح کرد؛

فروردین ۱۴۰۰ زمان مشخص شدن تکلیف FATF/ کسی از مجمع نخواسته که FATF را تایید کند یا نکند/ برخی‌ها در بورس به مردم عادی سیلی محکمی زدند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری در باشگاه خبرنگاران جوان شرکت کرد.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز چهارشنبه  سیزدهم اسفندماه از باشگاه خبرنگاران جوان، بازدید کرد.

رضایی پس از بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شرکت کرد.

هیچ‌کس از دولت و مجلس از مجمع نخواسته که FATF را تایید کند یا نکند

وی در ابتدای نشست خبری با اشاره به لوایح FATF اظهار کرد: سه نفر از اعضای کمیسیون مشترک مجمع که عضو مجمع هستند، پیشنهاد بازگشت این لوایح به مجلس را داشتند و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که مجمع نمی‌تواند چنین کاری بکند و این یک بدعت خواهد بود، چرا که روند تصمیم‌گیری را دشوار خواهد کرد.  تکلیف نهایی ۲ لایحه FATF در فروردین ۱۴۰۰ مشخص می‌شود. برداشت من این است که نظر مجمع همچنان نظر قبلی است، با این حال باید منتظر جلسات آینده باشیم. هیچ کسی از اعضای دولت و مجلس نخواسته است که مجمع تشخیص به FATF بپیوند یا نپیوندد.

وی ادامه داد: عده‌ای گفتند مجلس تقاضای بازگشت لوایح مرتبط را به مجلس بکند که چنین درخواستی نکرده‌اند. ما حرف‌های متناقضی از دولتی‌ها می‌شنیدیم؛ قرار شد کل مستندات و پاسخ‌ها به سوالات اعضای مجمع تشخیص را امضا شده ارائه دهند تا در جلسه بعدی تصمیم‌گیری کنیم؛ باید این مستندات به مجمع برسد و بعد رای‌گیری شود. یکی از وزرا گفته بود این لوایح را تصویب کنید، چون هر آن ممکن است تحریم‌ها را بردارند تا ما آماده باشیم و بتوانیم کار کنیم؛ که بعضی از اعضای مجمع گفتند یک تاریخی به ما بدهید، اگر فروردین‌ماه است ما تا فروردین‌ماه صبر می‌کنیم و به محض اینکه تحریم‌ها را بردارند ما بحث می‌کنیم و مثلا نظر موافق می‌دهیم، اما همین موضوع هم ابهام دارد یعنی کسی به اعضای مجمع نمی‌گوید که تحریم‌ها کی لغو می‌شود و این «گام بعدی» چیست؟ لذا ما منتظریم تا پاسخ مستند و مکتوب دولتی‌ها بیاید تا در جلسات بعدی مجمع که احتمالا فروردین‌ماه سال آینده است به جمع بندی برسیم.

فروردین ۱۴۰۰ زمان مشخص شدن تکلیف FATF/ کسی از مجمع نخواسته که FATF را تایید کند یا نکند/ برخی‌ها در بورس به مردم عادی سیلی محکمی زدند

آیا توصیه‌های FATF شامل سلاح موشکی و هسته‌ای می‌شود؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: درباره حق شرط آنچه مشخص است حق شرط نباید با محتوا موضوع این لوایح مغایرت داشته باشد، چرا که اگر مغایرت داشته باشد در حقیقت ترتیب اثری به آن داده نمی‌شود. در مجمع عده‌ای می گویند حق شرط عملی می شود و عده‌ای دیگر می گویند که عملی نمی‌شود و هر دو طرف هم به دلایل حقوقی استناد می کنند.

وی با بیان اینکه دولت تاکنون تضمین نداده که اگر لوایح FATF تصویب شود، عضویت ما را خواهد پذیرفت یا خیر، گفت: بحث این است که اگر شما این دو اهرم دیپلماسی را از کشور گرفتید، آیا چنین تضمینی از طرف مقابل گرفته‌اید که آن‌ها را قانع کند که ایران عضو FATF شود؟

رضایی با بیان اینکه ما از دولت می‌خواهیم به‌طور واضح و صریح بگوید که آیا تضمین می‌کند که عضویت ایران در FATF مورد پذیرش قرار بگیرد، گفت: این نگرانی از آن جهت است که از ۴۱ توصیه FATF، فقط دو توصیه عملی نشده، اما برخی مواردی که عملی کرده‌ایم را آن‌ها نپذیرفته‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: موضوع تصویب لوایح مرتبط با FATF برای غربی‌ها مطرح نیست، آن‌ها بحث پیوستن ایران به FATF را مطرح می‌کنند که برای اعضای مجمع روشن نیست که با وجود تصویب این دو لایحه، آن‌ها پیوستن ما را قبول می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی مخالفان تصویب لوایح مرتبط با FATF موضوع را به دعوای ایران و آمریکا تقلیل داده‌اند، گفت: مخالفان دو دغدغه عمده دارند؛ نخست اینکه آیا توصیه‌های FATF شامل سلاح موشکی و هسته‌ای می‌شود یا خیر؟ آن‌ها می‌گویند اگر قرار است بعد از عمل به این ۴۱ توصیه، آن‌ها بحث موشکی و هسته‌ای را هم مطرح کنند، الان بگویند تا ما بدانیم.

ظریف می‌گوید پروتکلی که کره شمالی با FATF بسته با پروتکلی که ایران بسته متفاوت است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دغدغه دوم مخالفان FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام را موضوع تحریم‌ها دانست و گفت: آن‌ها می‌گویند اگر نپیوستن به این طرح مضراتی دارد، از طرفی ضرر‌های پیوستن برای ما بیشتر است، چرا که ما در شرایط تحریم هستیم و امکان دور زدن تحریم را نخواهیم داشت. حرف‌های منطقی از سوی دو طرف موافق و مخالف طرح در مجمع مطرح می‌شود که در نهایت باید رأی اعضای مجمع تکلیف را روشن کند.

رضایی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون قرار گرفتن کره شمالی در لیست سیاه FATF علی رغم قبول همه شروط FATF، گفت: این سوال در مجمع از آقای ظریف پرسیده شد. او معتقد بود پروتکلی که کره شمالی با FATF بسته با پروتکلی که ایران بسته متفاوت است. مقرر شد این موضوع در پژوهشگاه مجمع مورد بررسی قرار گیرد.

فروردین ۱۴۰۰ زمان مشخص شدن تکلیف FATF/ کسی از مجمع نخواسته که FATF را تایید کند یا نکند/ برخی‌ها در بورس به مردم عادی سیلی محکمی زدند

وی افزود: حرف‌های متناقضی از دولتی‌ها در تعریف بخش‌های مختلف FATF می‌شنیدیم که نیازمند توضیحات بیشتری از آن‌ها بود. هیچ‌کس به اعضای مجمع نمی‌گوید لفظ next step که در FATF آمده است چه معنی می‌دهد. تلاش زیادی کردیم که این موضوع را تا قبل عید به سرانجام برسانیم، اما نیازمند توضیحات بیشتر است. به جز دو سه نفر تغییری در نظر اعضای مجمع نسبت به FATF نمی‌بینم.

نمی‌شود یک دولتی هشت سال در رأس کار باشد و در هفت هشت ماه پایانی خود بیاید بگوید معذرت می‌خواهم

رضایی در پاسخ به سوالی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: موضوع مهم هشت سال آینده، استقرار دولتی قوی، کارآمد، مسئولیت پذیر و دارای تخصص از تخصص اقتصاد گرفته تا امنیت، سیاست داخلی و سیاست خارجی است.

وی ادامه داد: دولت آینده هم باید قوی باشد و از رانت خوار‌ها و بازیگران سیاسی نترسد هم اینکه مسئولیت اقدامات خود را بپذیرد و به گردن دیگران نیندازد. نمی‌شود یک دولتی هشت سال در رأس باشد و در هفت هشت ماه پایانی خود بیاید بگوید معذرت می‌خواهم.

رضایی با بیان اینکه نمی‌شود دولت آینده با یک نفر و بدون برنامه شکل بگیرد، گفت: بسیاری از این افرادی که نامزد هستند باید در کابینه بعدی حضور داشته باشند. 

وی در پاسخ به سؤالی درباره سیاست‌های کلی نظام گفت: در مدتی که مجمع تشکیل شده ۴۱ عنوان و حدود ۷۰۰ سیاست در تمام امورات کشور به تصویب رسیده است. این سیاست‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سیاست‌های کلی نظام به دولت‌ها ابلاغ شده است، اما متأسفانه عملکرد دولت‌ها در زمینه سیاست‌های کلی نظام زیر ۴۰ درصد بوده و یکی از دلایل اصلی آن این است که این سیاست‌ها تبدیل به قانون نشده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بسیاری از این سیاست‌ها در حال تبدیل شدن به قانون هستند، گفت: اشکالات جدی در مسیر تبدیل شدن سیاست‌های کلی به قوانین وجود دارد.

برخی‌ها در بورس به مردم عادی سیلی محکمی زدند

رضایی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بورس گفت: ۹ موسسه که عمدتاً در بانک‌ها و شرکت‌ها فعال هستند، سهامی را که با قیمت ارزان و به ‌تدریج خریده بودند و یک مرتبه در بورس فروختند و ۷۰ هزار میلیارد تومان از بورس خارج کردند و به مردم عادی سیلی محکمی زدند. به طور دقیق‌تر حدود ۱۵۰ نفر هستند که بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان دارند که پول ها را آماده در بانک می گذارند و سود می گیرند و وقتی چیزی می خواهد گران شود، پول های خود را به آن سمت سوق می دهند و به واسطه تجربه ای که دارند زودتر از دولتی ها متوجه این ماجرا می شوند.

وی با بیان اینکه تیمی را برای بررسی این موضوع تشکیل دادیم، گفت: متخلفان بازار بورس کاملاً برای ما مشخص هستند. قوه قضائیه به دادستان دستور داده این موضوع را بررسی کند و در مجلس شورای اسلامی امیرحسین قاضی زاده پیگیر این موضوع است.

فروردین ۱۴۰۰ زمان مشخص شدن تکلیف FATF/ کسی از مجمع نخواسته که FATF را تایید کند یا نکند/ برخی‌ها در بورس به مردم عادی سیلی محکمی زدند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر سرمایه‌های مردم در بورس تبدیل به تولید می‌شد، ارزش سهام کاهش نمی‌یافت، اظهار داشت: مسئله بورس قابل حل است، اما از این دولت کاری بر نمی‌آید و امیدی ندارم که این دولت بتواند بورس را به شاخص‌های گذشته بازگرداند.

وی درباره مسائل رخ داده در جمهوری آذربایجان و مسائل قره باغ اظهار کرد: ما اهل شعار نیستیم؛ گفتیم خرمشهر را آزاد می کنیم و چنین شد؛ اعلام کردیم کم‌تر از سه ماه به حکومت داعش پایان می‌دهیم و تحقق یافت. ما گفتیم اگر از آمریکا غلطی سر بزند، پایگاهشان را با موشک می‌زنیم که این کار را انجام دادیم. دفاع ما از جمهوری آذربایجان شعاری نیست و ما با آذربایجان، یک ملت در دو کشور هستیم.

قره باغ باید به آذربایجان بازگردد و ارتش جمهوری آذربایجان آنجا مستقر باشد

رضایی ادامه داد: به وزارت خارجه کشور درباره رسیدگی به مسائل جمهوری آذربایجان انتقاد داریم؛ ما برای اینکه آذربایجان دست تزارهای روس نیفتد، هزاران شهید دادیم. در قبرستان‌های باکو تعداد زیادی از قبرها غیر از آذری‌های جمهوری آذربایجان، از شهدای تبریز، اردبیل و حتی اصفهان است. ما سال‌ها انتظار می‌کشیدیم و به بالای ارس نگاه می‌کردیم که چه زمانی آذربایجان مستقل و آزاد می‌شود. اما کشور ارمنستان متاسفانه به قره‌باغ حمله کرد و کار خطایی انجام داد. به طور جدی می‌گویم که قره باغ باید به آذربایجان بازگردد و ارتش جمهوری آذربایجان آنجا مستقر باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در پاسخ به سوالی درباره قره‌باغ که چه دست‌های پنهانی در این مسئله وجود دارد؟ گفت: آنجا کمیته آتش‌بسی تشکیل شده که ترکیه و روسیه در آن حضور دارند، اما ایران حضور ندارد. در طرح بازسازی قره‌باغ شرکت‌های اسرائیلی چهار تا پنج کیلومتری مرز اردبیل می‌خواهند مزارع آنجا را سامان دهند، اما بازسازی از سوی ایران فعال نشده است. نمی‌توان کوتاهی وزارت خارجه را پذیرفت. برخی می‌خواهند رابطه‌ برادری ما و آذربایجان را تضعیف کنند. ما می‌خواهیم آذربایجان سربلند و پر قدرت به عنوان کشور مستقل و برادر ما در شمال ایران باشد. شیمون پرز حدود ۱۰ سال پیش گفته بود تنها راه مقابله با ایران این است که در جمهوری آذربایجان حضور پیدا کنیم. دولت جمهوری اسلامی و جمهوری آذربایجان باید با همکاری و برادرانه رواطشان خود را تقویت کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
آقا بورس همینه سود وضرر مگه شما رو مجبور کردن؟
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
همش گفتند سوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
مرگ بر fatf
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
ننگ نامه fatfرا نمی خواهیم
خیانت کار است کسی که fatfرا تصویب کند
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
چطوری اختلاس گر?
fatfرا نمی خواهی?
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
من در بورس ۱۰۰ میلیون گذاشتم وام گرفته بودم چون قسط خونه داشتم اما یک ریال سود نگرفتم هیچ ۲۰ میلیون ضرر کردم ودارم قسط رو قسط پول به بانک میدم اونوقت ۱۵۰ نفر هر کدوم ۱۰۰۰ میلیارد پول رو با خوردن پول کارمندان پول رو پول میزارن وکسی بهشون نمیگه گل کدوم باغید این چه کشوری چه دولتی شده اقای رئیسی قوه قضاییه چیکار میکنند تو بانک... ساری پول ما رو خوردن ۵ ساله ۲۰ میلیون پول من ومردم میلیاردی هست ونه سود میدن نه پولمون رو میدن مگه این مملکت قانون قوه قضاییه نداره بعد میگیم مشکل از بیرونه بابا مشکل از دولته والان هم هی میگن برجام برجام نه جام زهر والان باز میگن fatfاین که بیشتر ما رو تحت نظر میگیره بابا بذار تحریم باشیم این دولت بره بعدا در مورد برجام واینfatf تصمیم بگیرید برید تو بورس پول ما رو ضرر ما رو جبران کنید بگید پولمون رو بدن به فکر مردم باشید جناب سردار رضایی
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
همه دولتی هستن
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
۱۰۰۰ میلیارد تومانهارا از بانکهای خودی وام گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اینها رو باید ۲ سال پیش می گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
امروز دولت خواست
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۲۳:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
امریکا رو به نابودی و افول است تمام .
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
درد مردم fatf و بورس و امثال هم نیست
درد مردم بی صداقتی دولتمردان در سالهای متمادی بوده که هر کسی می آید قبلی را محکوم و خود را کاربلد می داند
مردم بی اعتماد شده اند
و این بزرگترین تهدید برای نظام، زحمات رهبری و شهدای عالیقدرمان می باشد
قدر این مردم دلسوز و صبور را بدانید
فردای قیامت، بد مهیبی به شما دولتمردان زده خواهد شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اگه خوبه چرا قبلا تصویب نشد اگه بده چرا دیگه حرفشو میزنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
دولتی که توی چندسال فقط وعده سرخرمن داد و هرسال یک شوک بزرگ اقتصادی به مملک وارد کرد کارخانه ارج با اون همه قدمت توی همین چند سال اخیر بازمانده اش هم فسیل شد و از بین یا کارگری و معلم و ...که بخاطر نان زن وبچه اش به حرف و وعده دولت گوش داد و برای رشد اقتصادی و کمک به چرخ اقتصاد پس اندازش رو وارد بورس کرد و توی چند ماه همه یک عمردستمزدش رو باخت ،به نخبه هایی که تک تک رفتن یا روابط جای ظوابط رو توی کارهای اداری گرفت یا اختلاسهای نجومی که رقم میلیارد دلار براش کمه یا ....،به کدوم وعده باز گوش کنیم بس نیست!؟یک نگاه به فقر وبیکاری و هزاران هزار بدبختی دیگه بهتره نگاه کنیم تا همه چیز رو متوجه بشیم ،مشکل FATFنیست مشکل رو توی لایه لایه جامعه و بی تدبیری مسئولین باید جستجو کرد
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
مشکل FATF هست
Iran (Islamic Republic of)
sh
۲۱:۴۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
برخی‌ها در بورس به مردم عادی سیلی محکمی زدند
رضایی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بورس گفت: ۹ موسسه که عمدتاً در بانک‌ها و شرکت‌ها فعال هستند، سهامی را که با قیمت ارزان و به ‌تدریج خریده بودند و یک مرتبه در بورس فروختند و ۷۰ هزار میلیارد تومان از بورس خارج کردند و به مردم عادی سیلی محکمی زدند. به طور دقیق‌تر حدود ۱۵۰ نفر هستند که بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان دارند که پول ها را آماده در بانک می گذارند و سود می گیرند و وقتی چیزی می خواهد گران شود، پول های خود را به آن سمت سوق می دهند و به واسطه تجربه ای که دارند زودتر از دولتی ها متوجه این ماجرا می شوند.
(پس مسئولین و کارشناسان بورس و رئیس سازمان بورس آنجا چه کار می کند فقط نظاره گره سیلی خوردن مردم هستند .این مطالب دردی از مردم حل نمی کند
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
۱۰۰۰ میلیارد تومانهارا از بانکهای خودی وام گرفتن sh
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
درود به شما
Canada
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
نمایندگان به شفاف سازی داخلی رای نمیدهند
بعد بیاییم برای خارجی ها شفاف سازی کنیم
که کل داستان دستشون بیاید و
از هر جایی که توانستند لطمه و صرر بزنید
رفراندوم گذاشته شود
ان هم فقط فقط فقط در دولت انقلابی جدید
نه دولت روحانی که در حال رفتن است
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
خیلی زرنگی
Russian Federation
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
هر کار میخواهید بکنید بکنید فقط اجناس رو گرونتر نکنید ما مردم زیر بار فشار له شدیم شما سیاست بازی خودتون رو بکنید
Russian Federation
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
مرغ و روغن پیدا نمیشه
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
مرغ پیدا نمیشه? فقط بعدازfatf پیدا میشه
Canada
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اگر در مورد شفاف سازی است
پس چرا اول خودمان شفاف سازی را از مجلس شروع نکنیم
چرا باید سند ازدواج ووو زیر بعل خارجی ها بگذاریم
شفاف سازی در درون بنفع مان است نه در خارج
بعد رفراندوم بگذارید و
بعد دولت روحانی نباید در اخرین دقایق قراردادی را امصا کند
که برایمان تعهدات بیار اورد
و بعد روحانی مسیولیت اش را هم بعهده نگیرد
دولت انقلابی اینده باید با رفراندوم گذاشتن این سند
تصیمیم بگیرند
به هیچ وجه دولت فعلی نباید در این سند دخالت کند
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
شفاف سازی همه جا خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
به خدا روز قیامت باید جواب این مردم را بدهید اگر رای مثبت به این لایحه کذایی بدهید این هم مثل برجام که به جای سیب وگلابی دسته بیل اهدا میکند
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
دسته بیل رابشما اهدا میکنند
Canada
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اصلا این fatf را به زبان ساده برای ملت توصیح دهید و
بعد توی رفراندوم بگذارید
دولت روحانی در این مدت کوتاه نتواند قراردادی را امصا کند
که برای ایران زمین تعهدات بیار اورد و بعد
هم مسیولیت اش را بعهده نگیرد
باید دولت جدید که اینشاله از قشر جوان .نخبه و تحصیلکرده داخلی و دلسوز و وطن پرست و با وجدان در مورد این fatf
تصیمیم بگیرند
نه دولت فعلی که چندی از بقایش باقی نمانده
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
دولت تشنه پولهای بلوکه شده هست ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
نگید سیلی، بفرمایید در بورس مردم عادی له شدن و بیشترشون یا خودکشی کردن، یا سکته کردن یه زندگیشون از هم پاشید. در عوض خزانه دولت پر شد...
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
خزانه دولت پر شد درست
ولی کسی که بخواطر پول خودکشی یا سکته کنه نادانه
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اکبر عبدی انسان بزرگواری بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
مردم اصلا کاری به برجام وfatf ندارند ونخواهند داشت، وشما هم فمرنکنید مردم معطل ییاستهای کثیف شما هستند!؟! مشکلات مردم راهرچه زودتر حل کنید، مشملاتی که منشأحکومتی داشته وپدر مردم رادرآوردید!؟؟ البته برجام وfatfبرای شما حکم بازی داشته که باآن چند صباحی ادامه دهید!!!!!
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
مردم اصلا کاری به برجام وfatf ندارند ونخواهند داشت???
۱۰۰ میلیارد دلار آقای ریس جمهور گرفت!!!!!
پولهارا چه کار کرد?
پولها کو?
الان هم میخواهد قبلا از رفتن پولهای بلوکه شده ایران را بگیره و گم و گورکنه
مردم اصلا کاری ندارند ونخواهند داشت?
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۷:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اغلب مدافعان fatf همون مدافعان برجام هستن که همشون دولتی یا وابسته به این دولت هستن!!! یکی نیست به این دولتی ها ازجمله شخص رییس رییس جمهور بگه شما تو برجامش چیشد اول اونو بزرگش کنید بعد برید سراغ یک قراداد ترکمنچای دیگه یعنی fatf
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
پولهای زیادی تو برجام بود وتو fatfهم هست جواد عزیز
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزندی از زاگرس مرکزی
۱۷:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خود را برای همیشه باید بیمه کنیم و این بیمه داشتن صدها استان و داشتن هزاران شهر و شهرهایی کمتر از نیم ملیون نفر با تمام امکانات شهری و آبادی روستاها و ساختن صدها هواپیماسازی و صدها خودروسازی و هزاران قطعه سازی و هزاران نیروگاه و هزاران دانشگاه و پژوهشگاه و خلاصه گسترش توانمندی‌های کشورمان به جای جای این سرزمین و اولویت دولت و ملت به مصرف ساخت ایران و تلاش برای بی نیازی هر چه بیشتر و...و....و...و...و...همه و همه ایرانی برتر و تک در جهان خواهند ساخت که با هزاران تهدید و بمب اتم هم از بین نخواهند رفت پس همین فردا هم برای تلاش و حرکت دیر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
mehrdad
۱۷:۴۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
شما هر جا بری بگی دولت ما اموال خودشو برا مردم خودش شفاف نمیکنه ولی با FATF اموال و اطلاعات کل مملکتو میخواد برا کل دنیا شفاف کنه یا سریع بهت پناهندگی میدن یا با تیر میزننت دیگه زجر نکشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
قرارگاه خاتم ،ارتش و سپاه و بسیج همگانی امکانات و جوانان و همه مردم برای رساندن ایران به قله های دانش و آبادانی با کار و تلاش و ساخت هزاران کارخانه و هزاران دانشگاه .
آمریکا چین و روسیه که قدرتهای جهانی را هم چون رقیبش هستند تحریم کرده پس ما خوشبین رفع تحریم از سوی غرب و آمریکا و دشمنان و بدخواهان پیشرفت این سرزمین نباشیم.
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
نباشیم که نباشیم.
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۷:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
چرا بفکر ساختن و آباد کردن دویست استان و آبادی هزاران شهر و روستا ،صدها هواپیما سازی هزاران هزار قطعه سازی و صدها خودروسازی و دهها شهر الکترونیک و صدها کارخانه الکترونیکسازی و خلاصه قدرت و قدرتمند شدن هر چه بیشتر و روز به روز ایرانیان نباشیم.که بفکر تصویب بندهایی بی ارزش باشیم.
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بندها بی ارزش نیستند یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ما در چند دوره گذشته فریب دروغ رسانه های آنور آبی را خورده و به افراد فاقد صلاحیت اداره مملکت رای دادیم و به این فلاکت افتادیم ای کاش اینبار به افرادی رای بدهیم که در سخت ترین شرایط کشور را با ایمان به خدا و چنگ و دندان نگه داشتند و میتوانند در جنگ اقتصادی نیز بر دشمن غلبه کنند .
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
کی
Canada
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
صددرصد موافق شما هستم
کانالهای معاند گفتند به ریسی رای ندهید
خیابانها را از هم جدا میکند .یکی برای خانمها و دیگری آقایان
همشون گفتند به روحانی رای دهید
با پرچم بنفش رنگ و کلید مشکل گشا
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی کر زاگرس مرکزی
۱۷:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
آفرین ایران ما به سرداران و سربازان همیشه بیدار و باهوش نیاز دارد.
سرداران و سربازان بزرگ اقتصادی.
تصویب fatf همانند برجام خیانت بزرگتری به این کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
هنوز خون آخرین شهیدایی که دادیم دااااغه...
برای برقراری منافع خود و یک عده خاص.. و گرفتن ماهی از آبهای گل آلود..... حاشیه بوجود نیارین..!!
آقایان ، خانمها ، دوستان ، هموطنان ، به خاطر خدا ..
دلسوز هم باشیم .. هر رفتار و تصمیم ما ، بر مملکت و زندگی تمام ملت مان تاثیر می گذارد " نه؟؟؟؟ "
پس لطفا اطلاعات و آگاهی های "دقیق و درست" به تمام مردم بدهید..
آزموده را آزمودن خطاست ...!!!!!! ( ( اقتصادی.. علمی.. فرهنگی.. اجتماعی.. سیاسی.. نظامی.. ) ) بارهاااااااااااا این به ظاهر دوستان خارجی رو آزمودیم.... !!!
لطمه خوردیم.. خاک دادیم.. شهید دادیم..
فراموش نمیکنیم ............. که در طول تاریخ.. تا امروز..
( ( ( ***این خارجی ها.. و طرح ها.. و نقشه هاشون.. بارها و بارها و بارها ... بر علیه ایران و ایرانی بودن*** ) ) )
شاد و پیروز و سلامت باشید انشالله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اونایی که امروز میگن با تصویب #FATF نه سیخ میسوزه نه کباب، همونایی هستن که میگفتن با تصویب #برجام هم چرخ سانتریفیوژ میچرخه هم چرخ زندگی مردم..

دیگه از مرحله طناب پوسیده هم گذشتیداقای روحانیو دارید با سر تو چاه شیرجه میزنید وملت هم بدبخت میکند
مجمع هم اگر تصویب کند ظلم کرده به مردم وکشور و دولت واصلاح طلبها هم از این بابت خر کیفه میکنند چون مثل برجام وقتی گندش در میاد میگن تصمیم نظام بود نمیگن که تهدید ما بود
Iran (Islamic Republic of)
دادخواه
۱۶:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
نظرات اعتراضی مردم درباره بورس و سهام عدالت و بازار مسکن و اجاره مسکن و گرانی روغن و قند و برنج و دارو را در سایت باشگاه خبرنگاران و خبرهای سراسری صدا و سیما پوشش بدید و پخش هم کنید.مسئولان اینقدر سرگرم مسایل سیاسی هستند که به وضع اسفناک بورس و قیمت های سرسام آور مسکن و اجاره و دارو و گرانی مایحتاج ضروری زندگی اهمیت نمی دهند.چرا مجلس و دولت و دستگاه قضایی در بازار بورس و مسکن و گرانی ها ورود نمیکنند تا مردم کمی آرامش داشته باشند.فشار زیادی روی میلیونها ایرانی است.لطفا پیگیری اساسی کنید.
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
این دولت جز گرونی وبدبختی برای مردم ره آوردی نداشت برجام و.... که به کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
هنوز خون آخرین شهیدایی که دادیم دااااغه...
برای برقراری منافع خود و یک عده خاص.. و گرفتن ماهی از آبهای گل آلود..... حاشیه بوجود نیارین..!!
آقایان ، خانمها ، دوستان ، هموطنان ، به خاطر خدا ..
دلسوز هم باشیم .. هر رفتار و تصمیم ما ، بر مملکت و زندگی تمام ملت مان تاثیر می گذارد " نه؟؟؟؟ "
پس لطفا اطلاعات و آگاهی های "دقیق و درست" به تمام مردم بدهید..
آزموده را آزمودن خطاست ...!!!!!! ( ( اقتصادی.. علمی.. فرهنگی.. اجتماعی.. سیاسی.. نظامی.. ) ) بارهاااااااااااا این به ظاهر دوستان خارجی رو آزمودیم.... !!!
لطمه خوردیم.. خاک دادیم.. شهید دادیم..
فراموش نمیکنیم ............. که در طول تاریخ.. تا امروز..
( ( ( ***این خارجی ها.. و طرح ها.. و نقشه هاشون.. بارها و بارها و بارها ... بر علیه ایران و ایرانی بودن*** ) ) )
شاد و پیروز و سلامت باشید انشالله
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
آزموده را آزمودن خطاست???
آزموده با هوش همیشه می آموزه ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۱۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
تصویب fatf خیانت به این کشور و مردم است.
و دشمنان هر آنچه که نباید از این کشور بدانند میدانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
آره همه میفهمن چقدر از بیت المال حیف و میل میشه پس بهتره تصویب نشه
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
تصویب fatf خیانت به این کشور و مردم نیست بختیاری
تصویب fatf خیانت به اختلاس گرا است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اگر کسی نخواسته اصلا چرا بررسی می شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
هر کاری می کنید بکنید فقط دست از سر مردم بر دارید
گرانی کمرموننوووووووو شکسته دیگه حوصله تونو نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
همه دست از سر هم برداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
17:05
میگی همه دست از سر هم بر داریم مگه ما مردم با درامد زیر 2 میلیون تومان کار داریم به این مسولان
دیگه توان نان خریدن نداریم
بسنج بعد صحبت کن
فعلا مسولان مملکت هستن که ما رو بیچاره کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
چراتاکنون ازتصویب این لوایحه بین المللی تفرح می رویدتنهاقوه مچریه دربدبخت کردن مردم نقش داشته است کیابه مردم توصیه کردن برویددربورس سرمایه گداری کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۵:۳۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه به جز چند نظر، بقیه نظرات من خوندم نظرات جناحی بود و بیشتر شبیه دعواهای سیاسی جناحی بود ، و واقعأ به درستی به اصل قضیه و اینکه معایب و مزایای FATF چیست دوستان نظر ندادن.
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
FATF بی عیبه امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اگر fatf به ضرر مردم بود حتما سریع تصویب می شد اما چون به نفع مردم هست نباید تصویب بشه.
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
علی یارت
۱۵:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بعد از 3ماه دیگه در باره FATF تصمیم گیری شود تا توافق نامه با اژانس تموم بشه ببینیم امریکا چه غلطی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ما همه سیاست های داخلی و خارجی شما را دیدیم آقای ریس جمهور دیگه FATF پیش کش . شما کاری به برجام نداشته باش این چند ماه دیگه اتفاق خاصی نخواهد افتاد . هشت سال میگین برجام اگر قرار بود اتفاقی بیفته افتاده بود. برجام یک خیال واهی بود که متاسفانه غرب با ما شروع کرد دیگه کسی نباید چنین اجازه ای از داخل به این منفعت طلبان بدهد. به جای ساخت کشور امید بسته بودیم به یک بازی سیاسی کثیف که اگر همه خواسته های برجام هم برآورده شده بود تضمینی در کار نبود برجام امتیاز گیری بود نه امتیاز دهی.
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
برجام یک خیال واهی بود?
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
در طبقه بندی FATF، ایران از سال ۲۰۱۶ جزء کشورهای دارای ریسک بالا است و علاوه بر ایران، کشورهای کره شمالی، یمن، سوریه، باهاما، بوتسوانا، غنا، جمهوری ترینیداد و توباگو، صربستان، سریلانکا و تونس نیز در این بخش قرار دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
عربستان سعودی مادر تروریستهای وهابی و سلفی سوییس کانادا آمریکا انگلیس مهد پولشویی جهان اسراییل تروریست دولتی الان در لیست سیاه هستند قابل توجه حامیان fatf برجام را که نخواندید چون انگلیسی بود و فارسی نداشت لااقل fatfفارسی داشته باشید تا قادر به خواندنش باشید البته اگر درد مردم داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
یه زمونی میگفتن اگه قبول کنیم راههای دور زدن ما رو متوجه میشن بعدش گفتن راههایی که به محور مقاومت کمک میشه میفهمن دیدیم که اونها و سپاه رو هم تحریم کردن خلاصه جالب اینجاست که ما هر بهونه میاریم اونها همون بهونه رو تحریم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
من هم تو بورس سهام خریدم ولی بدبخت شدم
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بدبخت شدی یا بودی?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
شما تنها نیستی دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۵:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
درست میشود فقط صبوری کنید چون ساله آینده ساله رشدِ بورس است و پاداشه خوبی به صبوران میدهد هر فرودی فرازی دارد و مطمئن باشید بورس از هر بازارِ دیگری در ایران آینده بهتری دارد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
به مردم بگن که در صورت نپیوستن به FATF معدود کشورهایی که با اونا روابط پولی و مالی داشتین اونا را هم از دست میدیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
دقیقا همین توجهات به بیرون کشور رو میخان که ماها هم همراهیشون میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
جوک نگو :))) اصلا تو میدونی این چیه که امدی در موردش نظر میدی :)) ما همینالانشم تو لیست سیاهیم چون نمیدونن چطوری با همون چند تا کشور در ارتباطیم اونم بفهمن دیگه پراید زیر پات میشه قیمت خون دیه کل خانوادت :))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
فقط میدانم دست موافقان FATF از استدلالهای حقوقی خالی است. فقط جوسازی خوب بلدند. آقای روحانی میگه FATF مثل پنجره ای هست که به روی ما باز میشه و هوای تازه میاره! این استدلاله؟! منم میتونم بگم FATF مثل چاهیه که وقتی افتادی داخلش بیرون اومدن خیلی سخت میشه.
آقای رییس جمهور! بهتره به جای حرفهای عوام پسند و هجمه رسانه ای به مخالفان، استدلالهای آنها را جواب دهید و ابهامات را برطرف کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۰۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خیلی جالب تو کل دنیا فقط ایران و کره شمالی عضوش نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خیلی جالبه که حتی نمیدونی کیا عضون کیا نیستن :))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
البته سعودی و اسراییل تروریست و کشورهای مهد پولشویی مثل سوییس و کانادا و آمریکا عضوش هستند و کسی کاری به کارشان ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
عجب چرا فروردین به نظرم اردیبهشت بهتر است زمان گلابگیری و گل بلبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
عجب چرا فروردین به نظرم اردیبهشت بهتر است زمان گلابگیری و گل بلبل
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
توی بورس که ما رو به خاک سیاه نشوندند خدا ازشون نگذره من حلالشون نکردم بلاخره یه روزی پس میدن
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بلاخره یه روزی پس میدن??? به کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ماکه خواستیم هم سود کنیم هم چرخ تولید مملکت بچرخه به خاک سیاه نشستیم.کسانی هم که به حرف اینا گوش نکردن رفتن خونه طلا وهرچیزدیگه خریدن هم خیالشون راحته وهم سود کردن.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۵۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
من نمی‌دونم اگه واقعأ FATF بد چرا همه کشورها عضوش هستن، یعنی اونا کمتر از ما می فهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
چون همه کشورها گاو شیرده برای استکبار هستند اما ایران تنها کشوریه که مقاومت کرده با تصویبش میخوان جلوی دورزدن تحریمو ببندند و فشار بیشتر اقتصادی بیارند.
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
لابد کمتر از ما می فهمند حسین
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
دورزدن یعنی تقلب ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
برجام هم خیلی خوب بود و عده ای پایکوبی کردند حالا این نتیجه اش . fatf هم مثل برجامه شاید هم بدتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ای ساده آنها از خودشان هستند اون خاشقچی را اره کردند چی شد چون گاو شیری خودشان است ولی ایران میخواهد مستقل باشد و آنها این را نمی خواهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
تمام حرف هاشون درست ولی دیگه جوک نگید، هیچ سوپرمنی توی دنیا نیست که بیاد رئیس‌جمهور بشه و حتی 1 منتقد یا 1 بی‌کار در دولتش نباشه، این چرندیات رو برای کسی بگید که روی سرش گوش داشته باشه.
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
روی سر همه گوشهای بلندی هست ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
محسن رضایی یک ویژگی که داره اینه که فرمانده بزرگ نظامی بوده و سخت ترین تصمیمات رو در سخت ترین شرایط میتونه بگیره، هرچی باشه از یک دولت واداده غربگرا که فقط در حال گره زدن تمام مسائل کشور، از ساده ترین به پیچیده ترین، به غرب است بهتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اگر تمام وزرابگویندمفیداست گول نخورید با طناب پوسیده آن ها به چاهی می افتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
Fatfخود تحریمی هست وبه ضرر ایران است نمیدونم چرا عده ای اصرا به تصویب fatfدارن .هرکس هم که میگه fatfتصویب بشه هیچ ضمانتی هم که نمیدن پس چرا میگن تصویب بشه .به اروپایها هیچ اعتمادی نیست.فقط میخوان باتصویب fatfراه دورزدن تحریمها رو ببنده
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۳:۵۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اگه بد چرا کل دنیا عضوش هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
عده ای که شما میفرمایین نگران جیبشان هستن نه مردم چون سود هنگفتی از پول نفت به جیب میزنن
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
باتصویب fatf دورزدنی لازم نیست ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اقای کاظم...از fatf الکی دفاع نکن...بقیه کشورها اگر عضوش هستن مگه مثل ایران تحریم هستن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
فقط می دونم
1.اگه نظارت خارجی ها بر دخل و خرج مملکت عیب ندارد
2.نظارت داخل هم بر دخل و خرج دلال ها، مسیولین، مدیران،مناقصه ها، و... هم باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
تصویب fatf فقط به نفع آقا زاده ها و پول دار هاست که دیگه راحت میرن خارج، خرج میکنن. مردم عادی هم فقط نظاره گر و بدتر شدن شرایط خودشون رو خواهند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
شما دقیقا برعکس صحبت میکنی تصویب این لایحه یعنی آقازاده ها دیگه نمیتونن از پول نفت به جیب بزنن هرچند اینایی که من می شناسم اون را هم دور میزنن
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
نه جانم تصویب fatf فقط به ضرر آقا زاده ها و پول دار هاست ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۱۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام ،

در قول رهبری :
ما با فراگیری دانش از غرب مخالف نیستیم ما با وابستگی مخالف هستیم ،

در اینجا هم دو مورد است ،
یکی خودکفایی و توان داخلی ،
دیگری ارتباط و تجربه اندوزی از غرب و صاحبان دانش ،

حال زمانی که انشاالله به خودکفایی کامل رسیدیم ، ارتباط قطع خواهد شد ،

نکته بسیار مهم :
**** در هر حالت چه نیروی داخل خودکفا باشد ، چه به غرب وابسته باشیم،
در صورتی که کوچک ترین تهدیدی در مورد الهه و زهره پیش آمد کند ،
حق استفاده از هر هر امکاناتی در هر سطحی برای من و محافظان و دوستداران
ایشان محفوظ است **** ،

پ ، ن ،
مورد الهه و زهره استثناء است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خودت فهميدي چي گفتي!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
من از این چیزها سر رشته ندارم فقط همین رو میدونم معاهده ای رو که آقای روحانی و همفکرانش از اون دفاع میکنن و محکم پشتش ایستادن قراره مردم و کشور رو به خاک سیاه بکشونه.شاید این نشانه ای از لطف خداوند در حق این ملت باشه که پی به هویت واقعی این معاهده ببریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
جناب شما یا اصولگرا هستین یا خیلی بی سوآد و بی فکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ناشناس ۱۲:۴۹ حتما شما هم اصلاح طلبید هم بی سواد .از برجام آفتاب تابانت یک کم بگو خجالت هم خوب چیزیه البته عدهای هستند که بدون ذره ای خجالت مرتب دروغ تحویل مردم میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اقای رضایی fatfمبهم است چون ساخته پرداخته کشورهای غربی برای رسیدن به منافع خودشان است
اینها دلشان برای ما نسوخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خب دانشمند کل دنیا با اون سازوکار میکنن شما از مبهم بودن حرف میزنی برای همینه که عقب موندیم با تفکرات آدمهایی مثل شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
معض خدااختیار کشوررابدین تحویل یک اقتصادان حقوقدان برجسته باسواد خودتونوبازنشسته کنید برین کنار مردم نجات بیان ازدست قول وعدهای توخالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
معض خدااختیار کشوررابدین تحویل یک اقتصادان حقوقدان برجسته باسواد خودتونوبازنشسته کنید برین کنار مردم نجات بیان ازدست قول وعدهای توخالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
دولت و وزرا امضاء کنند ارزشی ندارد چرا که آنها تا 4 ماه دیگر کنار می روند و دولت جدید خواهد آمد.بنابر این بایستی به همه جوانب دقت شود و به امضاءها اکتفا نکرد
همانطور که برجام بی خاصیت بود و فقط برای ایران دردسر ساز شده، این ها هم قطعا دردسر ساز خواهد شد.لطفا لطفا مراقب باشید
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
برجام بدونfatf اختلاس ساز شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
این بنده مرد همیشه کاندید دقیقا کارش چیه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۱۱:۵۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
دوسال هست امروز و فردا و ملت در عذاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
تثبیت بشه رفتیم که به فنا برسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
جناب آقای رضایی
فرمایشات امروز آقای روحانی که در تلویزیون در کانال شش زیر نویس می شود را ندیده اید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
درود بر سردار بزرگ اقتصاد دان حاج محسن عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
تصویب کنید بریه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ما كه از خدمتگزاري فقط ريش رنگ كردن رو ديديم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
تکلیف این fatfکاملا معلوم است به هیچوجه نباید تصویب شود.
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۱۱:۵۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
نگران جیبتی
United States of America
امید
۱۱:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
کسانی مخالف FATF هستند که نگران درامدها ی نجومی خود هستند . چون با رعایت این قوانین دیگر نمیتوان میلیاردها دلار از پول بیت المال رو برداشت و به خارج فرار کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اتفاقا دوست عزیز درآمدهای نجومی و مشکوک رو اکثرا حامیان پیوستن بهFATFدارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
چرا این آقا که این نظر را دادند پرچم محل سکونتشان معلوم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
اخیرا" سخنگوی دولت در یادداشتی افاضه فرموده اند"عدم موافقت با FATF در دوران پس از تحریم و عقب راندن تحریم ها چالش جدیدی در پیش روی مبادلات تجاری و مالی ما نمایان خواهد کرد" از آنجا که تا حال حاضر تحریم ها به قوت خود باقی است ظاهرا" نظر ایشان راجع به آینده است به ایشان میگوئیم اول آنکه اجازه دهید آیندگان یا حداقل بعد از رفع تحریم راجع به این موضوع بحث و بررسی شود وبعد اینکه؛ همانقدر که شما حال و گذشته ملت را آباد کردید برای خود و هفت پشتمان کافی است شما فقط لطف هر چه زودتر و بی درد سر سایه اتان را از سر ملت کوتاه کنید که در آنصورت تا ابد ممنونتان خواهیم بود
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
تحریم بدون fatfرفع نمیشههه .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
این حرف وزرا که اول تصویب کنید بعدا بررسی کنید مثل این می ماند که یه لیوان سم جلوی شما باشه بدونی سمه بخوای آزمایش بکنی تا بهت اثبات بشه بهت بگویند اول بخور بعد برو آزمایش کن
آخرین اخبار