خط کشی هزار و ۶۲۶ کیلومتر از راه‌های استان قزوین

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۶۲۶ کیلومتر از بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و راه‌های اصلی و فرعی استان خط‌کشی شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، امیر علی‌پور رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۶۲۶ کیلومتر از بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و راه‌های اصلی و فرعی استان خط‌کشی شده است ،  گفت :خط‌کشی راه‌ها مهمترین و بهترین روش برای افزایش ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای است که سالانه در ۲ هزار کیلومتر از راه‌ها انجام می‌شود.

علی‌پور ادامه داد: اداره ایمنی راه و حریم این اداره کل در راستای ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه‌ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ‌های موجود امسال ۴۴ کیلومتر حفاظ بتنی و ۱۰۵ کیلومتر نیوجرسی دوموج و سه‌موج نصب کرد.

وی از تهیه و نصب علایم ایمنی راه‌ها به تعداد ۴ هزار و ۸۱۶ عدد و همچنین تعمیر و نگه داری هزار و ۱۵۱ عدد علایم ایمنی خبر داد و گفت: این تابلو‌ها شامل تابلو‌های اخطاری، انتظامی و مسیرنما بوده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل ر اهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، ۸۱ کیلومتر ایمن‌سازی اضطراری راه‌ها با تهیه و حفظ علایم و تجهیزات ایمنی، نصب شیار لرزاننده با اولویت راه‌های دوخطه در ۶۶ کیلومتر از راه‌ها و اجرای روشنایی نقطه‌ای در محل ۱۷ تقاطع همسطح و پارکینگ محور‌های پرتردد و اجرای روشنایی طولی در ۲ کیلومتر از راه‌های نواحی و گردنه‌های مه‌گیر را از دیگر اقدامات اداره ایمنی راه و حریم این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.