مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

زمینگیر شدن مخلان نظم و امنیت عمومی در سیمرغ

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان، موضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی گفت: متهمان که با همدستی فردی شرور اقدام به سرقت در این شهرستان می‌کردند پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری همدست این متهمان که دارای سابقه شرارت در این شهرستان نیز بود در عملیاتی ضربتی خبر داد و افزود: متهمان در بازجویی به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف چوب جنگلی قاچاق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران کلانتری ۱۳ رستمکلا در مسیر حوزه استحفاظی به یک کامیونت حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی از نوع گردو که به صورت غیر مجاز برداشت شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ضمن تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، متهمان که ۲ نفر بودند را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف خودروی سرقتی در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان در حین گشت زنی، در حوزه استحفاظی به یک خودروی پژو ۲۰۶ مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از برسی‌های انجام شده، خودروی مورد نظر که دارای سابقه سرقت بوده توقیف و راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ جعفری با اشاره به این که متهم در بازجویی‌های بعمل آمده به سرقت خودرو اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار