عضو هیات امنا سازمان تامین اجتماعی:

واگذاری دو درصد از سهام شستا به بازنشستگان ایراد حقوقی دارد

شوکت گفت: سازمان بازرسی و معاونت حقوقی ریاست جمهوری به مصوبه واگذاری دو درصد سهام شستا به بازنشستگان ایراد حقوقی گرفتند.

اکبر شوکت عضو هیات امنا سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واگذاری دو درصد از سهام شستا به بازنشستگان، اظهار کرد: واگذاری دو درصد سهام شستا به بازنشستگان مصوبه هیات امنا تامین اجتماعی را کسب کرد، اما به دلیل ایرادات حقوقی که به این مصوبه گرفتند، این واگذاری انجام نشد.

عضو هیات امنا سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سازمان بازرسی و معاونت حقوقی ریاست جمهوری به این مصوبه ایراد حقوقی گرفتند و معاونت حقوقی شستا هم به دنبال رفع مشکلات حقوقی است تا این مصوبه به اجرا درآید.

شوکت درباره آخرین اخبار از واگذاری ۹ شرکت دولتی که بابت رد دیون در سال جاری و سازمان تامین اجتماعی انتقال یافت، اظهار کرد: بخشی از این شرکت‌ها واگذار شده و بخشی هم در شرف واگذاری است.

وی درباره پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰، گفت: دولت که پول نقد ندارد بابت دیون خود پرداخت کند به همین دلیل باز هم امکان دارد برای سال آینده در قالب شرکت، بدهی خود را پرداخت کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
چطوره که به بازنشستگان ایراد حقوقی دارد ولی همین شستا که حق بازنشستگان است دادن به مربی خارجی فوتبال ایراد نداردبله ایراد دارد .
آخرین اخبار