سخنگوی باشگاه استقلال:

مدت قرارداد مجیدی و دستیاران او هنوز مشخص نیست/ مجیدی با اکثریت آرای هیئت مدیره، سرمربی استقلال شد

سخنگوی باشگاه استقلال درباره مدت قرارداد فرهاد مجیدی، سرمربی جدید این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری، سخنگوی  باشگاه استقلال درباره مدت قرارداد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی با این تیم عنوان کرد: ظرف یک یا ۲ روز آینده فرهاد مجیدی نکات مد نظر خود را با مدیریت باشگاه در میان خواهد گذاشت و با افراد مد نظر به توافق خواهد رسید .

او گفت : فعلا در مورد مدت قرارداد و دستیاران مجیدی چیزی نمی گوییم . ما قول می‌دهیم ظرف روز‌های آینده جزئیات را اعلام کنیم، اما تا زمانی که همه جزئیات مشخص نشوند، چیزی اعلام نمی شود.

نظری ادامه داد : می خواهیم از محمود فکری و کادر فنی پیشین تشکر کنیم . در باشگاه به نتیجه رسیدیم ادامه همکاری با آن‌ها امکان‌پذیر نیست و در نهایت این مربی از خانه خود جدا شد. از امروز فرهاد مجیدی با اکثریت آرای هیئت مدیره، سرمربی تیم فوتبال استقلال است. البته در مورد مدت زمان قرارداد این مربی با باشگاه استقلال به زودی توضیح خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت : اجازه بدهید در مورد جزئیات حرفی نزنم. هر چیزی را در زمان خودش بررسی کنید. در آن دوره مجیدی تشخیص داد که باید استعفا بدهد و باشگاه استقلال هم آن را پذیرفت. در آن زمان، بعد از جام حذفی باشگاه تصمیم گرفت با او قطع همکاری کند، اما حالا تصمیم به همکاری مجدد گرفته شده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار