جبیره: بازیکنان جدید به پیکان کمک می‌کنند/ مقابل شهرخودرو کار سختی داریم، اما برای پیروزی بازی می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: شهرخودرو نتوانسته است مانند سال‌های گذشته نتیجه بگیرد و همین موضوع کار پیکان را سخت می‌کند.

رضا جبیره، بازیکن تیم فوتبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی ۲ بر صفر خودروسازان به پایان رسید، اظهار کرد: مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشتیم و از همان دقیقه اول، بازی خودمان را به تیم حریف دیکته کردیم. برنامه و تاکتیک‌هایی که در تمرینات ۲ هفته گذشته مرور کرده بودیم را مقابل صنعت نفت پیاده کردیم و خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم.

جبیره درباره تقابل با تیم سابق خود عنوان کرد: صنعت نفت تیمی است که فوتبالم را از آن شروع کردم و به این تیم و هوادارانش مدیون هستم. با این حال فوتبال و اخلاق حرفه‌ای این طور ایجاب می‌کند که برای تیمی که پیراهنش را می‌پوشیم، با جان و دل بازی کنیم و من هم سعی کردم بهترین عملکردم را مقابل صنعت نفت ارائه کنم. برای صنعت نفت در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم و همیشه دعاگوی این تیم و دوستانم در آبادان خواهم بود.

بازیکن پیکان در واکنش به عملکرد نقل و انتقالاتی تیمش و این که بازیکنان جدید پیکان می‌توانند در ادامه لیگ به این تیم کمک کنند، تصریح کرد: کادر فنی بازیکنان خوبی جذب کرده و قطعا تیم به نفراتی که جذب شده‌اند، نیاز داشته است. بازیکنان جدید، باتجربه هستند و می‌توانند کمک حال پیکان باشند.

او در ادامه عنوان کرد: فکر می‌کنم تیم ما در حال جا افتادن است. تارتار در ابتدای فصل تیم را نبسته بود و طبیعی بود که زمان ببرد تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد، اما خدا را شکر پیکان روند خوبی در پیش گرفته و ان شاءالله هفته به هفته بهتر خواهیم شد. امیدوارم بتوانیم برنامه‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.


بیشتر بخوانید

پیکان ۲ - صنعت نفت آبادان صفر/ پیکان تارتار به شاگردان پورموسوی راه نداد


جبیره در خصوص بازی هفته آینده تیمش مقابل شهرخودروی مشهد گفت: مقابل شهرخودرو بازی سختی داریم؛ زیرا تیم حریف نتوانسته است مانند سال‌های گذشته نتیجه بگیرد. شهرخودرو مقابل ما میزبان است و برای ۳ امتیاز بازی می‌کند. به همین دلیل بازی سختی داریم، اما پیروزی برای ما دور از دسترس نیست و ان شاءالله ۳ امتیاز را می‌گیریم و دست پر از مشهد بر می‌گردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار