در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات جریمه خودروها در محل پارک ویژه معلولان

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: اگر فردی با یک خودروی معمولی در محل پارک ویژه معلولان توقف کند حتما جریمه می‌شود، اما ما گفتیم که این خودرو‌ها را با جرثقیل جابجا نکنند.

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جرایم مربوط به پارک خودرو در محل پارک ویژه معلولان گفت: اگر فردی با یک خودروی معمولی در این مکان‌ها پارک کند حتما جریمه می‌شود، البته ما گفتیم که این خودروها را با جرثقیل جابجا نکنند و از مردم خواهش می‌کنیم که شرایط این افراد را در نظر بگیرند و در این مکان‌ها پارک نکنند.

وی همچنین درباره وضعیت تردد بین شهری خودروها در شرایط کرونایی گفت: توصیه ما به تمام رانندگان این است که از ورود به شهرهای قرمز خودداری کنند، زیرا بلافاصله این افراد جریمه می‌شوند، برای مثال خودرویی با پلاک تهران که به اهواز با وضعیت قرمز رفته قطعا جریمه می‌شود اما وقتی بخواهد به تهران بازگردد چون پلاک با محل اقامت خود تطابق دارد، جریمه نمی‌شود.

سردار هادیانفر ادامه داد: سفر از شهر زرد به زرد محدودیت تردد ندارد، اما راننده باید بداند اگر در مسیر خود به شهر قرمز یا نارنجی برخورد کرد باید از کمربندی تردد کند، زیرا سیستم ما تشخیص نمی‌دهد و خودروی او را جریمه می‌کند، ما ابلاغ کردیم که در شهرهایی که کمربندی ندارند یک لاین ویژه در نظر بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۲:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
یکبار خواستم یک معلول را ببوسم ،
گفت نزدیک نشو تو نجس هستی ،
از همان روز دوست دارم به جای قاشق ،
چوب چینی برای غذا خوردن دست بگیرم ،

پ ، ن ،
ایشان معلول چشمی بود در حد جان دادن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
همش میخوان یه پولی از ما بگیرن والا نداریم پول به سختی در میاد تازه کل پولمون تو بورس رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
لطفا همان طور که فرمایشات سردار محترم هادیان فر را منعکس می‌نمایید این مطلب را هم خدمتشان برسانید که جانبازانی هم هستند که نه پلاک ویژه دارند و نه جزو معلولان حساب میشوند ولی درصد جانبازی این عزیزان زیر 50درصد است ولی خودرو دارند و طرح ترافیک هم دارند و درصد این افراد از25الی49درصد است و برای رسیدگی به امور درمانی خود مجبورند در شهر تردد و در حوالی مرکز درمانی خودرو خود را در بعضی مواقع در محل پارک معلولان پارک کنند تکلیف این جانبازان چیست .
لااقل لطف نمایند و بعد سی سال این گروه از جانبازان 40ال50درصد را نیز پلاک ویژه بدهند .خواهشاً این مطلب را هم به ایشان منعکس نمایید.ممنون
آخرین اخبار