ناگفته‌هایی ا‌ز جنایات فرماندهان داعش در "حلب"/ بریدن سر مردم برای داعش عادی بود

فرمانده جبهه مقاومت با یادآوری خاطراتی تلخ از آبان‌ماه سال ۹۵ در حلب گفت: بی‌بند و باری‌ در جامعه به سربازان خط مقدم نبرد ضربه می‌زند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار محمدعلی حق‌بین پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای گمنام و شهدای دانشجوی معلم دانشگاه فرهنگیان گیلان با اشاره به طراحی‌های دشمن علیه جامعه اسلامی اظهار داشت: دشمن می‌داند چه نقشه‌ای بکشد تا افراد را در آن مسیری که می‌خواهد سوق دهد.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه تشکیل داعش جزو آخرین نقشه‌های دشمن بود تصریح کرد: همزمان با اعلام حیات سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی، تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان فرو ریخت و پس از آن جنگ سخت و جنگ نرم را علیه ما طراحی کردند.

سردار حق‌بین افزود: دشمن مسیر را طوری طراحی کرده بود که در دنیای امروز دیگر نامی از اسلام، احکام دین و کسانی که شعار دین بدهند باقی نماند، اما خدا به داد ما، ملت و مظلومان دنیا رسید و انقلاب اسلامی شکل گرفت و این یک حرف نیست بلکه سند است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسیاری از سلاح‌های دشمن را ناکارآمد و نابود کرد به‌طوری‌که دشمن چاره‌ای جز حرکت به سمت داعش نداشت افزود: سازمان داعش را بهم ریختیم، اما جهانخواران نمی‌خواهند به راحتی این سازمان را از دست بدهند، چون این سازمان جزو آخرین طراحی‌ها و یکی از استراتژی‌های پُرهزینه آنان بود.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن داعش را به وسط دنیای اسلام یعنی سوریه و عراق کشاند و رسماً اعلام می‌کردند که تا شش ماه دیگر ایران هستیم، اما شهدا با ایثار و جانفشانی خود سد محکمی بین ما و دشمنان طراحی کردند و امروز بایستی پشت این سد محکم بمانیم.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز باید طراحی‌های دشمن را بشناسیم و اگر طراحی‌های آنان را نشناسیم آن‌ها یک بار دیگر خودنمایی خواهند کرد و فراموش نکنیم که داعش هنوز وجود دارد.

سردار حق‌بین افزود: کسانی که با فرهنگ دین و شهدا غریبه هستند و سعی در دوری از فرهنگ شهدا دارند بدانند که امنیت و اقتدار امروزمان را مدیون ایثار و خون شهدا هستیم؛ شهدایی که اکنون تصاویرشان در مقابل چشمان ما است.

وی با اشاره به تبعات منفی ترویج بی‌بند و باری و بی‌حیایی در جامعه خاطرنشان کرد: اگر بی‌حیایی و بی‌بند و باری در جامعه به‌حدی که خواسته دشمن است ترویج پیدا کند شک نکنید که دشمنان به سراغمان خواهند آمد و بدانید که سازمانشان بهم ریخته، اما عقیده و نفرات‌شان کاملاً بهم نریخته و اصل این جنایت و سازمان همچنان باقی است.

فرمانده جبهه مقاومت به جنایات فرماندهان داعش در خیابان‌های حلب اشاره و بیان کرد: سر بریدن و جنایت برای داعش عادی بود و با همین تفکر روی کار آمده بودند؛ زمانی‌که مردم عادی در خیابان‌های حلب راه می‌رفتند، فرماندهان داعش می‌آمدند و از هر دختر و زنی که خوششان می‌آمد او را به‌زور به ماشین انداخته و می‌بردند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه داعش تا نزدیکی کربلا و حتی ۲۰ کیلومتری مرزمان رسیده بود و وعده داده بودند که ظرف شش ماه وارد کشورمان می‌شوند افزود: می‌گفتند در عراق و سوریه در حال تمرین هستیم و تمام این جنایات را در ایران انجام خواهیم داد.

سردار حق‌بین با یادآوری خاطراتی تلخ از نهم آبان‌ماه سال ۹۵ در حلب تصریح کرد: انگار بخشی از قیامت را به چشم دیدیم؛ در حلب گریه‌ها کردیم در آن لحظه‌ای که زن و بچه مردم هر کدام به یک طرف فرار می‌کردند در حالی‌که نمی‌دانستند به کجا باید بروند، فقط می‌دویدند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن همچنان در کمین است ابراز داشت: امروز بایستی با وحدت و بدون تفرقه پشت سر ولایت حرکت کنیم و فراموش نکنیم که دشمن همچنان در کمین است و ابزار‌هایی در اختیار دارند که اگر بیایند خطرناک‌تر خواهد بود.

فرمانده جبهه مقاومت افزود: آمریکا هرگز قدرت و جرأت حمله نظامی به ما را ندارد، اما داعش همچنان در دست آنهاست و ابزار‌های خود را در اختیار دارند؛ اگر حیا و عفت در جامعه رعایت نشود در واقع به خود ضربه می‌زنیم و فراموش نکنیم که بی‌بند و باری‌ها و و سگ‌بازی‌ها به سربازانی که در خط مقدم نبرد با دشمن هستند ضربه می‌زند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۵:۳۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
السلام علیک یا حضرت ارباب امام معصوم سیدالشهدا سیدشباب اهل جنه یا اباعبدالله الحسین ع مددی .
آمریکا و عراق حزب‌الله را مسئول حملات اخیر به عین‌الاسد می‌دانند.
مقامات آمریکایی و عراقی گردان‌های حزب‌الله عراق را مسئول حملات اخیر به پایگاه عین‌الاسد می‌دانند.!!! .
روی صحبتمان با فقط عراقیهای وطن فروش منافقین خائنین عهد و پیمان شکنان نسبت به امت حزب الله است که از زمان حضرت امیرالمومنین علی ع سابقه بدی از خودتان بجا گذاشتید و بهترین بندگان خداوند جل جلاله را در سرزمینتان تنها گذاشتید و به شهادت رساندنشان توف و اف بر شما عهد شکنان باد که با آمریکایهای تروریستهای جنایتکار همپیمان شدیت و بر علیه حزب الله شدیت از خون و جانهای و اجساد پاک به زمین ریخته شده شهدای جنگ توسط داعش آمریکایی صهیونیستی سعودی خبیث شیاطین ملعونین خجالت بکشید بروید خجالت بکشید ای خائنین خبیث که به امت حزب الله پشت کردیت توف و اف بر شما باد اگر امت یکپارچه حزب الله نبودند به رهبری ولایت فقیه سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و مرجعیت تقلیدتان و اگر نبود فرماندهی سپهبد صدیق شهیدان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و بزرگوار و سردار عزیز و بزرگوار ابو مهدی المهندس الان عراقی وجود نداشت همگیتان را داعش تروریستهای جانیان جنایتکار سر بریده بودند به آتش خون کشیده بودند به ویرانی و آوارگی کشیده بودنتان و مال و اموال و نوامیس و کودکانتان را به اسارت و بردگی برده بودند و فروخته بودند به یک مشت وحشی جنایتکار و تمامی مردان و جوانان برومندتان را کشته بودند با هزاران نوع شکنجه های بی رحمانه مختلف جنایتکارانهشان حالا با پرویی بی شرمانه از آمریکایها حمایت می کنید از داعش و صهیونیست و سعودیهای خائنین خبیث حمایت می کنید ننگتان باد که در لشکریان شیاطین ملعونین رفتید و جایگاه آخرتتان در جهنم است بدانید و آگاه باشید ای اهل خرد و خردمندان عادل در کل جهان هستی دنیا و آخرت که خداوند جل جلاله آفرید است دو حزب و دو جایگاه برایشان در نظر گرفته است یکی حزب خودش که مومنین خوبان و نیکان نیک اندیشان نیک گفتاران نیک اعمالان پیروان راستین تمامی فرامین و دستورالعملها و قوانین خداوند جل جلاله خالق یگانه هستند و جایگاهشان در آخرت بهشت رضوان الهیست که همان حزب الله هستند در تمامی ادیان الهی کم و بیش از قدیم الایام تا کنون هم وجود داشته و دارند ، و دیگری حزب ابلیس ملعون شیاطین خبیث منحوس هستند که انسانها و جنیان بد و زشت رفتار بد و زشت گفتار و بد و زشت کردار هستند که از فرامین و دستورالعملها و قوانین و مقررات خداوند جل جلاله پیروی نمی کنند و از گنهکاران هستند و از ظالمین و ستمگران و فاسدین و فاسقین روی کره زمین هستند که جایگاهشان هم در آخرت جهنم سوزان بسیار جایگاه بدیست انداخته می شوند خوب تا اینجا رو همه انسانهای خردمند و بصیر و دانا و هوشیار و بیدار کاملا شفاف متوجه شدند منظور بنده حقیر را خوب پس اگر به گفته شما حزب مومنین پیروان راستین خداوند جل جلاله که همان حزب الله به عین الاسد حمله موشکی کردند پس بدانید و آگاه باشید که به حزب ابلیسیان شیاطین ملعون منحوس خبیث گنهکاران جنایتکاران ظالمین ستمگران فاسدین فاسقین روی کره زمین حمله کردند بنابر این هر انسان خردمند آزاده اندیش عاقل دانای فهیم با شعور عادلی از این عمل حزب الله استقبال می کند و می گویند امت مومنین حزب الله درود بر شرفتان درود بر غیرتتان درود بر ایمان راسختان باد و خداخوت دستتون درد نکنه که لشکریان خبیث منحوس ابلیس ملهون شیاطین را مورد هدف موشکی یا راکتی خودتون قرار داده اید و بر این کار نیکتان مداومت کنید پی در پی که نصرت الهی باشما خوبان است نه با حزب شیاطین ملعونین . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
روح ابومهدی المهندس وسردارقاسم سلیمانی وشهدای حشدالشعبی عراق و فاطمیون افغانستان وایران شاد.
Iran (Islamic Republic of)
علی سینا صالحی
۱۹:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
هر داعشی را باید با موشک هسته ای بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
در مکانهایی که داعشی ها تجمع دارن باید با موشک های نقطه زن هدف قرار بگیرن تا به درک برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
این حرف ها به جز انداختن ترس توی دل مردم چیز دیگه‌ای رو دریت نمیکنه!
این هارو میگن تا مردم یه لحظه تجسم کنن :«اگه داعش در ایران بود!»

حاجی پس ارتش و مرزبانی چه کاره ان اصلا اونا هم نع مگه ما مردیم که داعش توی ایران میومد؟

اولا بهتون بگم دلیل اصلی گسترش داعش توی عراق و سوریه نبود ارتش و نیروی نظامی یکپارچه بود اونم به دلیل اشغال شدنشون توسط امریکا

با این گزارش ها و اخبار بیشتر از ته دل مردم رو خالی نکنین ما خودمون به اندازه کافی مشغله ذهنی داریم شما هم اینو اضافه نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
این‌ ترس انداختن نيست این‌ ها واقیعت زمانه است‌ که‌ نگفتنش چیزی رو حل نمیکنه ولی گفتنش خیلی هارو آگاه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
اینارو میگی اما اگه ارتش و سپاه و بسیج و شهدای مدافع حرم نبودن همین امثال شما که ارچی از دهنتون در میاد بار نظامی ها میکنید حاصر نبودید یه دقیقه برید دفاع کنید از مملکتتون فقط قپی در میکنید
Germany
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
خداوند ریشه داعش و ایجادکنندگان داعش و حامیان داعش را از زمین بکند انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام خدا بر شهیدان
سلام خدا بر حاج قاسم
-
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام علت اصلی فساد و بی بندباری در جامعه عدم رعایت حدود الهی است دستوراتی که قران در مورد فساد اخلاقی و اجتماعی و اقتصادی داده در کشور انجام نمی شود . برای مثال بریدن دست دزد ، شلاق زدن زناکار در دید مردم ، امر معرف و نهی از منکر و.... تا موقعی که حدود الهی در جامعه رعایت نشود جامعه اصلاح نمی شود و فساد کل جامعه را می گیرد و فاتحه اون جامعه باید خوانده شود و تر و خشک با هم می سوزند و این همه خون ریخته شد به هدر میرود .
-
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام علت اصلی فساد و بی بندباری در جامعه عدم رعایت حدود الهی است دستوراتی که قران در مورد فساد اخلاقی و اجتماعی و اقتصادی داده در کشور انجام نمی شود . برای مثال بریدن دست دزد ، شلاق زدن زناکار در دید مردم ، امر معرف و نهی از منکر و.... تا موقعی که حدود الهی در جامعه رعایت نشود جامعه اصلاح نمی شود و فساد کل جامعه را می گیرد و فاتحه اون جامعه باید خوانده شود و تر و خشک با هم می سوزند و این همه خون ریخته شد به هدر میرود .
-
محمد
۰۸:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
خدا سردار سلیمانی را بیامرزه که اگه نبود این بی بته ها به ایرانم رسیده بودن و بیچاره بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
این چه حرفیه میزنی ؟ بیچاره بودیم یعنی چی؟؟
پس چهارتا مثل من و شما چه کاره‌‌ایم؟
واقعا متاسفم برای خودم که با امثال شماها توی یه کشور زندگی میکنم
حتما اسم خودتم مرد گزاشتی و یه وجب ریش سیبیل و یا نیم متر سیبیل هم گزاشتی

متاسفم براتون
Canada
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
یک مشت لاشخور و جنایتکار ایند که در زندگی شکست خورده
و میخواهند از خدا و بنده خدا انتقام بگیرند
به هیچ دینی و اخلاقی متعقد نیستند
ادم عادی و عاقل اصلا نمیتواند سر یک نفر را ببرد
صددرصد مواد مخدر وووو استفاده میکنند
دو دینا را باختند
بیشتر شون فرزندان پناهنده اروپا و امریکا هستند که
در مدرسه دست شون میانداختند .عقده ای شده اند
درس را ول کردند و بیکار و باخته دو دینا ایند
نابود شوند .که ابروی اسلام و بشریت را برده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
مرگ برامریکا مرگ براسرائیل مرگ برمنافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
درود بر سردار سلیمانی که به حکومت نجس و کثافت بار داعش پایان داد.خدا همیشه با صالحان و نیکان است.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۱:۰۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
السلام علیکم ،

آب شریان یافت ، کمی جلوتر در مقابل من شهید بود ،
مصمم بودم تا آخر بروم ، أما آب نا پدید شد و مسیر جریان قطع شد ،

خیلی عجیب بود ،
برگشتم و مکان نا پدید شدن را دیدم ،
این همان جایی بود که سال ها پیش زمانی که علمدار از من شکایت کرد و باعث آوارگی و تنهایی من شد همین جا جلوی خانه نشستم شاید کمی ترس و تنهایی ام
آرام شود ،


قرآن کریم :
الذی یراک حین تقوم و
تقلبک فی الساجدین .
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۱:۰۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
لعنت خدا بر ظالمین
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۱۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
ای آمریکایهای اشغالگران چپاولگران غارتگران مظلوم کشان کودک کشان خبیث ملعونین تروریستهای تروریست پرور شکنجه گران جنایتکاران قرن از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص هر چه سریعتر گورتان را گم کنید و فرار را بر قرار ترجیح دهید قبل از آنی که جنازه هایتان هم برای دفن شدن باقی نمانده باشد دور و کور و کر و لال شوید لشکریان ابلیس ملعون خبیث .
لبیک یا رسول الله ص لبیک یا علی ع حیدر کرار ع .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار